اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4688
تاریخ انتشار: 1394/02/08 23:32
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، چهار مسافر آلمانی حضور پیدا کرده و نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل صبای قم آماده می‌کند، از ساعت 18 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین کرد. جاسم کرار که روز گذشته در محل تمرین حضور نداشت، امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

* قبل از شروع تمرین، بازیکنانی مثل عمران‌زاده، کرار، صادقی فخرالدینی، ابراهیمی و فروزان به بازی تنیس‌فوتبال پرداختند.

* چهار مسافر آلمانی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و پس از صحبت با شاهرخ بیانی در گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی استقلال را نظاره کردند. وقتی بیانی این آلمانی‌ها را دید به آنها گفت اتفاقاً پسر من هم در آلمان زندگی می‌کند.

* قبل از شروع تمرین، قلعه‌نویی بازیکنان دور هم جمع کرد و پس از توضیحی کوتاه پیرامون کارهای تاکتیکی، از آنها خواست تمرین کنند.

* بخش اول تمرین به کار استقامتی با توپ اختصاص داشت که بازیکنان این مرحله را انجام دادند، سپس تمرین چهار به دو برگزار شد و پس از آن بازیکنان در دو گروه سبز و نارنجی در یک سوم زمین فوتبال با دروازه‌های کوچک را انجام دادند.

* هنگامی که هنوز فوتبال آغاز نشده بود، حنیف عمران‌زاده درون دروازه قرار گرفت و امیرحسین صادقی به سمت او شوت می‌زد.

* امیر قلعه‌نویی در جریان این بازی درون‌تیمی تذکرات لازم را به بازیکنان داد. وی در بخشی از صحبت‌هایش با صدای بلند گفت راحت دریبل می‌خورید. سپس در قسمتی دیگر به مدافعان تیمش تذکر داد که هم یارگیری کنند و هم فضاها را پوشش دهند.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در سکوت کامل برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند. آنها قبل از شروع تمرین، در خصوص حضور نکونام در تیم ملی صحبت می‌کردند و تعدادی از آنها اعتقاد داشتند نکونام از ابتدا می‌خواست در کنار کی‌روش باشد و ممکن است باعث شود مجدداً تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شوند. آنها مدعی بودند حضور بازیکنان متعدد استقلال در تیم ملی باعث شد تا آبی‌پوشان در این فصل نتیجه نگیرند.

* رضا رجبی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و هر دو نفر برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کردند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*