اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4704
تاریخ انتشار: 1394/02/09 20:23
رییس کل سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:
رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: برنده نهایی واگذاری باشگاه پرسپولیس هفته آینده معرفی می‌شود.

 به گزارش عصرجهان؛ پوری حسینی در پایان مراسم مزایده استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه پاکت‌های پیشنهادی خریداران بازگشایی شد که چند روز دیگر اهلیت خریداران توسط کارگروه سه نفر متشکل از وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و ورزش و جوانان بررسی شده و در نهایت برنده قطعی این مزایده در هفته آینده اعلام می‌شود.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: از میان 4 پاکت ارسال شده به سازمان خصوصی سازی 2 پاکت بدلیل واریز نکردن سپرده شرکت در مزایده، باز نشد که یکی از آنها مربوط به باشگاه استقلال بود.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بدلیل این که تنها پاکت شرکت در مزایده استقلال شرایط بازگشایی را نداشت واگذاری این باشگاه منتفی شد و باید در جلسه هفته آینده هیات واگذاری در خصوص آن تصمیم گیری شود.
وی با اشاره به این که دو پاکت باقی مانده در گود واگذاری مربوط به باشگاه پرسپولیس (شرکت بهنام پیشروی کیش و استیل آذین ایرانیان) با قیمت پیشنهادی 298 و 296 میلیارد تومان بود افزود: با این حساب هیات واگذاری احتمالا در روز یکشنبه در خصوص اهلیت آن تصمیم گیری می‌‌کند و تلاش می کنیم در روز یکشنبه یا دوشنبه آینده برنده واگذاری پرسپولیس را اعلام رسمی کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*