اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4717
تاریخ انتشار: 1394/02/10 10:55
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم حضور برخی مدیران عضو شورای فرهنگ عمومی و جدی نگرفتن جلسات شورا انتقاد کرد.

به گزارش عصرجهان، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام پیش‌ رو و ابراز گلایه‌ مندی از عدم حضور برخی مدیران عضو شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: دبیر شورای فرهنگ عمومی باید این مسئله را پیگیری کند و همچنین در جلسه شورای اداری نیز مطرح شود.
خادمی تصریح کرد: معمولا زمانی که می‌ نشینیم مصوبات خوبی می‌ نویسیم که انتظار می‌ رود بر مصوبات اجرایی نیز نظارت لازم صورت گیرد.
وی با بیان این که مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد باید پیگیری‌ های لازم را در خصوص وضعیت نام گذاری ورزشگاه 15 هزار نفری داشته باشد، گفت: مصوبات یک سال اخیر احصاء شود و پیگیری شود که آخرین متولی چه کسی بوده و هر کسی چه وظیفه‌ ای داشته و چه کاری انجام داده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعارضات و التهاب‌ های زیادی در خصوص نام گذاری ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج وجود دارد، گفت: زمانی دعوا برای نام گذاری ورزشگاه بین آزادی و شهید فتاحی بود و می‌ شد آن را حل کرد که الان نیز عده‌ ای نیز خواستار نام گذاری آن به نام شهیدان هستند.
خادمی در ادامه گفت: در حال حاضر ورزشگاه 15 هزار نفری به نام ورزشگاه یاسوج است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان امام جمعه یاسوج مبنی بر عدم اجرایی شدن برخی مصوبات شورای فرهنگ عمومی، گفت: مصوبات برای اجرا بوده و همه باید دنبال اجرای آن باشند.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴




بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*