اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4718
تاریخ انتشار: 1394/02/10 11:00
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت عدم قانونی بودن مستندات شرکت توسعه زیرساخت های وزارت ورزش، شورای فرهنگ عمومی در این زمینه تصمیم گیری می کند.

به گزارش عصرجهان، فتاح محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان ضمن تبریک ماه رجب و میلاد امام جواد (علیه السلام) به برنامه نام گذاری ورزشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: استانداری استان وقتی در جریان قرار گرفت که تعدادی از اهالی دولت آباد و تل زالی در این زمینه مراجعه و طبق صحبت های صورت گرفته قرار شد در این زمینه فعلا مخالفتی نداشته باشند.
وی افزود: وقتی خانوده های منتسب به شهید فتاحی مصوبه شورای فرهنگ عمومی را مطرح و حتی مستنداتی که با حضور خانوده شهید کلنگ زنی ورزشگاه صورت گرفت را ارائه دادند، مقرر شد استانداری در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
محمدی با بیان این که مسئولان وقت قول نام گذاری ورزشگاه با نام این ورزشکار شهید را داده بودند، اظهار داشت: ولی شرکت توسعه زیرساخت های وزارت ورزش و جوانان با توجه به قانون ادعایی این شرکت عنوان کرد، مکان ها و سالن های ورزشی ساخته شده توسط خود شرکت نام گذاری می شود و ما نیز از آنان خواستیم که مستندات قانونی در این زمینه را ارائه تا موضوع به درستی پیگیری شود.
این مسئول امنیتی و اجتماعی یادآور شد: با توجه به حضور خانواده شهید در مراسم کلنگ زنی و حساسیت موضوع با رایزنی های صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان مقرر شد فعلا تابلوی ورزشگاه آزادی برداشته و به عنوان ورزشگاه یاسوج فعالیت داشته باشد.
محمدی اذعان کرد: در این زمینه متولیان کارهای ورزشی متقاضی درخواست نامه کتبی در این زمینه شدند که توسط حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری این نامه به مرکز ارسال شد.
وی گفت: با حضور و وساطت استاندار قرار شد اداره کل ورزش و جوانان تابلوی ورزشگاه آزادی را برداشته و در عین حال مستندات شرکت توسعه زیرساخت ها بررسی و در صورت عدم قانونی بودن مستندات، شورای فرهنگ عمومی در صورت احساس تکلیف تصمیم گیری خواهد کرد.
لازم به ذکر است ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج چندسال قبل در جلسه این شورا با نام شهید فتاحی از شهدای ورزشکار نام گذاری شد، ولی شرکت توسعه زیرساخت های وزارت ورزش و جوانان این نام را با ادعای این که خود شرکت برای مراکز و اماکن ورزشی اسم انتخاب می کند، تغییر داد که با واکنش خانواده های شهدا، امام جمعه، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی و دیگر مسئولان استانی مواجه شد.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*