اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4762
تاریخ انتشار: 1394/02/13 09:28
عدم حضور اصلاح‌طلبانی چون رضا توفیقی،قاسم یزدانی،کامرانی،لطیف رستاد،رضا عسکری،علی خواجی، علیرضا کفایی..... در همایش مردم سالاری گچساران نشان داد این همایش پیش از آنکه به یک میتینگ سیاسی شبیه باشد به یک جشن دبیرستانی و کودکانه شباهت داشت

عصرجهان:کبنا نیوز نوشت
آقای تاجگردون؛ اصلاح‌طلبی به ضرب سکه نیست؟!

 یک همایش کافی بود تا بار دیگر حقیقتی که عده‌ای با سیاه نمایی و شوی رسانه‌ای سعی در پنهان کردنش داشتند تا بر افکار صادقانه یک ملت رنگ کدر بپاشانند تا مردم را از حقیقت دور سازند و بر این جهل، از مردم سالاری به موج سواری برسند؛ اما با هوش و تدبیر اصلاح طلبان رشید و وفادار استان همچون گذشته، نقشه از پیش تعیین شدیشان رسوا و نقش بر آب شد تا در فردای سیاسی استان، نو اصلاح طلبان بدلی را که بر این سفره نمک خوردند و نمک‌دان شکستند بیش از پیش بشناسند و در روز انتخابات با رای تجدید نظرانه خود پاسخی ماندگار و در خورشان رفتار‌های زیگزاگی این نو اصلاح‌طلبان دهند تا در تاریخ ثابت شود که اندیشه اصلاح طلبی با هیچ کسی عهد اخوت نخواهد بست و به هر قیمتی تن به غوغاسالاری نمایشی در پس سکه‌های بدلی و رنگ شده که حاکی از زنگ زدگی سیاسی و خوردگی پایه‌های سست مشروعیت هواداریست تسلیم نخواهند شد.

همایش مردم سالاری که در ابتدا قرار بر این بود در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار و سپس در گچساران ادامه داشته باشد متاسفانه با رفتار‌های نماینده به ظاهر اصلاح طلب اما اصولگرای گچساران به یکباره با چند تماس که حاکی از زرق و برق سکه‌های بهار آزادی و زنگ زدگی هویت اصلاح طلبی داشت برچیده شد تا تاج اصلاح طلبی این دیار با تابش خورشید حقیقت رنگ ببازد و بدل بودن آن هویدا شود.

آنچه امروز در افکار عمومی با پرسش‌های صریح و شفاف مشخص گشته است حاکی از نگاه تیزبین و فهم عمیق این مردم حکایت دارد که رئیس حزب مردم سالاری کشور به چه حقی و بر اساس کدام تماس تلفنی، برای مجریان یک تشکل دانشگاهی خط و مشی تعیین می‌کنند به گونه‌ای که خود را قیم دانشجویان و رهبر پوشالی یک تشکل می‌پندارند؟

در ۲۴ ساعت قبل از اجرایی رسمی برنامه در یاسوج چه رخدادی شکل می‌گیرد و چه سکه‌های در بازار طلا فروشان خرید و فروش می‌گردد که عیار اصلاح طلبی از اندیشه محور بودن بر اقتصاد محوری افول می‌کند وشان و کرامت یک گفتمان را خدشه دار می‌سازد؟

جناب آقای تاجگردون!

نماینده اصلاح‌طلبی در گچساران و نماینده اصولگرایی در بهارستان!

چگونه خود را اصلاح طلب می‌شمارید اما برنامه از پیش تعیین شده دانشجویان فهیم این مرز بوم را که اصلاح طلب بودنشان را پیش‌تر از شما در راه اصلاح‌گری این مهد ثابت کرده‌اند را برهم می‌زنید تنها به جرم آنکه حاضر نبودند در میدان شطرنج قدرت سرباز فرمانبر بی‌اختیار شما باشند؟

شما چگونه خود را مدعی و مروج اندیشه ناب اصلاح طلبی می‌شمارید در حالی که هیچ یک از اصلاح طلبان استان نه تنها به پیشواز شما و مهیمانتان نیامدند بلکه با عدم حضور تاریخشان خط بطلانی بر اندیشه اصلاح طلبیتان کشیدند تا بار دیگر ثابت کنند آقای تاجگردون نماینده اصلاح طلبی در گچساران و نماینده اصولگرایی در بهارستان هیچ سنخیتی با اندیشه اصلاح طلبی ندارد؟

شما در برابر وجدان‌های بیدار افکار عمومی و ذهن‌های پویای دانشجویان فهیم این مرز و بوم قرار گرفته‌اید، پس به اذهان عمومی پاسخ دهید هرچند سکوت شما پاسخی بر حقایق گفتار ماست!

رئیس کمیسیون بودجه مجلس اصولگرای نهم!

عدم همراهی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در طی ۳ سال گذشته با شما آیا جز این است که شما در دایره اصلاحات استان و کشور نمی‌گنجید؟

عدم استقبال دولت از شما برای استفاده در سمت‌های مشاوره‌ای وزیر اقتصاد و حتی رئیس برنامه و بودجه کشور آیا جز این پیام صریح و روشن است که از دید دولت اعتدالگرای اصلاح‌طلب؛ تاجگردون پیش از آنکه هم پیمان اصلاحات باشد؛ رفیق گرمابه و گلستان دکتر محمد رضا باهنر با خط مشی جبهه پایداریست؟

رفتارهای زیگزاگی اصلاح طلبی شما در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد که دستاوردی جز برقراری حاکمیت اصولگرایی در شهرستان و استان نداشته است آیا خود سندی بر تقابل شما با گفتمان و منش اصلاح طلبی نیست؟

این چگونه اصلاح طلبیست که در دامن دکتر محمد رضا باهنر نائب ریس دوم مجلس؛ کسی که شرافت جبهه پایداری را بر اصلاح طلبان ترجیح می‌دهد مدال ریاست بودجه را دریافت می‌کند و در کهگیلویه برای نماینده‌ای که آرزوی مرگ و اعدام خاتمی و اصلاحات را دارد جلسه حمایت از ایشان در انتخابات را برگزار می‌کند؛ اما در استان بر سیمای شریف و صادق اصلاح طلبان حقیقی و وفادار سیلی می‌زند و با تکبر و غرور، خود را نیز پرچم دار بیرق اصلاح طلبی نیز می‌داند؟!

آیا همایش مهندسی شده مردم‌سالاری که در گچساران برگزار شد که پیش از آنکه به یک می‌تینگ سیاسی شبیه باشد به یک جشن دبیرستانی و کودکانه شباهت داشت خود سندی دیگر بر عدم محبوبیت تاجگردون در حوزه انتخابیه خویش نبود که برای پر کردن کرسی‌های مهندسی شده دست به دامن فعالان اقتصادی می‌شوند تا به نام مردم عادی و دانشجویان آگاه و اصلاح طلبان وفادار به خورد ملت دهند؟

عدم حضور معنادار دار بزرگان اصلاح‌طلب چون سید ضیاالدین رضا توفیقی، دکتر قاسم یزدانی، دکتر کامرانی، مهندس لطیف رستاد و سید رضا عسکری و علی خواجی، علیرضا کفایی در همایش مهندسی شده موج سالاری در گچسارن؛ خود نشانه محکمی بر عدم اصلاح طلب بودن تاجگردون و عدم همراهی بدنه مردمی و عظیم اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد از ایشان نیست که بار دیگر این پیام روشن و هویدا شود تا عده‌ای برای کمرنگ نشان دادن ضعف پایگاه هواداریشان به جای آنکه از رفتار‌های زیگزاگی خود دست بردارند و از رفتارهای پر اشتباه خود از مردم اصلاح طلب عذر خواهی کنند، متاسفانه صورت مسئله را پاک می‌کنند و با سکه‌های زنگ زده بازار طلافروشان بر این زخم عمیق وصله ناچسپ می‌زنند!

همایش موج سالاری، مردم سالاری گچساران بار دیگر این حقیقت را مشخص و مبرم ساخت که اگرچه تاجگردون در پشت بنرهای خود جوش و پشت تبلیغات سایت‌های مجازی؛ به ظاهر در عرصه خالی از اصلاطلبان اصیل و ریشه دار ابر مرد اصلاحات در استان و کشور شناخته می‌شود اما لغو همایش دانشگاه و شرافت پاک و شریف جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج که مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند و عدم همراهی اصلاح طلبان استان و پاسخ سرد اما محکم و معنادار به این همایش و کرسی‌های خالی از مردم آگاه که با فعالان اقتصادی و لیدرهای از پیش دعوت شده پر گشته بود نشان داد که وضعیت و پایگاه رای اجتماعی تاجگردون چون سکه‌های رنگ شده بازار طلافروشی در حالت زنگ زدن و خوردگی فلزاتیست که روز به روز بر عمق این زنگ زدگی افزوده می‌شود تا جای که تاجگردون اصلاح طلب گچساران و اصولگرایی بهارستانی دوست ندارد با این واقعیت کنار بیاید و سعی در پیوند مغز استخوان طلای زنگ زده با ریسمان موج سالاری کواکبیان است؛ و افسوس که سخت در اشتباه است.
چرا که‌‌ همان گونه که اصلاح‌طلبان شریف و آگاه و اصیل سمنان با رای تاریخی خود بر عدم اصلاح طلبی دکتر کواکبیان در انتخابات مجلس نهم مهر تائید زدند؛ بی‌شک توسل تاجگردون به ریسمان پاره و پوسیده اصلاح طلبی کواکبیان که عیار و مقاومت آن در انتخابات گذشته مشخص شد بی‌شک سرنوشتی مشابه آن را در انتخابات مجلس دهم به انتظار خواهد نشست! حتی اگر تاجگردون این مرقومه تلخ را نپذیرد اما مطمئن باشد؛ راه اصلاحطلبان استان و جامعه پویایی دانشجویی سالهاست که جدا شده است و به زودی پاسخ روشن و شفافی با آرای ملت به ایشان خواهیم داد!



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*