اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4792
تاریخ انتشار: 1394/02/15 10:31
دبیر شاخه استانی حزب آزادی ایران اسلامی گفت: به همین منظور حزب آزادی ایران اسلامی که در سطح کشور راه‌اندازی شده و اکنون در برخی از استان‌ها دفتر استانی دارد به زودی در استان ما نیز کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش عصرجهان، مجید باقریان در حاشیه تجلیل از اساتید دانشگاه یاسوج به مناسبت هفته معلم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فضای خوبی در کشور و استان در فعالیت‌های سیاسی احزاب و تشکل‌ها دیده می‌شود، اظهار کرد: هر تشکل و صنفی که در چارچوب معیارها و خطوط و مرزها نیت فعالیت داشته باشد در این کشور آزادانه فعالیت می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به همین منظور حزب آزادی ایران اسلامی که در سطح کشور راه‌اندازی شده و اکنون در برخی از استان‌ها دفتر استانی دارد به زودی در استان ما نیز کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: حزب آزادی نه تنها برای انتخابات و مصارف انتخاباتی بلکه برای فعالیت در حوزه‌های دیگر اعم از سیاسی و فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده و صد البته که برای انتخابات و مشارکت و حضور پر شور مردمی هم برنامه دارد.

دبیر حزب آزادی ایران اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: رشد فضائل اخلاقی و نهادینه کردن گفتمان مردم‌سالاری دینی از دیگر شاخصه‌هایی است که مد نظر این حزب است.

وی پیروی از اصل مترقی ولایت‌ فقیه را از دیگر اصول پذیرفته شده این حزب و تشکل سیاسی اصلاح‌طلب دانست و گفت: حزب آزادی ایران اسلامی به مشی اصلاح‌طلبانه خود در چارچوب ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند.

باقریان از مجید محتشمی به عنوان دبیرکل این حزب در کشور نام برد و افزود: نشست‌های خود را در تهران انجام داد‌ه‌ایم و به زودی در استان عضوگیری انجام خواهیم داد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در ابتدا فعالیت حزب در مرکز استان خواهد بود و دفاتر شهرستانی نخواهیم داشت اما در پروسه زمانی این فعالیت نیز در شهرستان‌ها بسط خواهد یافت.

وی گفت: در همین راستا نشست‌هایی با دوستان همفکر خود در استان داشته‌ایم و به زودی فعالیت‌های مقدماتی ما کلید خواهد خورد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


محمدی نیا
|
Iran
|
1394/02/15 12:57
  +0

  -0
پاسخ
باقرین رای به بزرگواری داد .چگونه اصلاح طلب است

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*