اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4819   3345
تاریخ انتشار: 1394/02/17 13:03
فرماندارمسجد سلیمان:
علیرضا گوروئی فرماندار مسجد سلیمان افزودند: با توجه به نرخ بالای بیکاری مسجدسلیمان کلیه شرکت های مستقر در شهرستان مکلف هستند بر اساس مصوبه شورای اشتغال شهرستان، و با هماهنگی اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي از مجرای دفاتر کاریابی اقدام به تامین نیروی انسانی خود نمایند.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجدسلیمان،‌علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان بدون اطلاع قبلی از کار گاه های پروژه پتروشیمی و آلومنیوم سازی مسجدسلیمان واقع در بخش عنبر بازدید نمودند.

در این بازدید که خراسانی بخشدار جدید عنبر وی را همراهی می نمودند علیرضا گوروئی ضمن استماع گزارشی از روند کمی و کیفی پروژ های مذکور عنوان نمودند با سعی و تلاش همگانی، به ویژه حمایت های دکتر مقتدایی استاندار خوزستان هر دو شرکت به لحاظ فیزیکی بر روی ریل پیشرفت قرار گرفتند واین موجب خوشحالی ماست.
علیرضا گوروئی در ادامه اظهار داشتند، اما اولین و اصلی ترین دغدغه ما استفاده از نیروهای بومی در اجرای این دو پروژه است چرا که نرخ بیکاری مسجدسلیمان بالاست و مردم شریف مسجد سلیمان در این خصوص از ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان مطالبات به حقی دارند و ما ملزم به پاسخگوئی به شهروندان معزز خود هستیم.فلذا، انتظار می رود در زمینه بکار گیری نیرو های بومی دقت لازم به عمل آید. و ضروریست در هنگام عقد قرار داد با پیمانکاران این ملاحظات و دغدغه ها مد نظر قرار گیرد.
علیرضا گوروئی فرماندار مسجد سلیمان افزودند: با توجه به نرخ بالای بیکاری مسجدسلیمان کلیه شرکت های مستقر در شهرستان مکلف هستند بر اساس مصوبه شورای اشتغال شهرستان، و با هماهنگی اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي از مجرای دفاتر کاریابی اقدام به تامین نیروی انسانی خود نمایند. و ما به عنوان مسئولین چه در بخش های دولتی و چه خصوصی باید به گونه ایی عمل کنیم که مردم نسبت به فعالیت های اقتصادی در حال انجام احساس تعلق خاطر داشته باشند در این صورت احساس می کنند که در مسیر شان گام برمیداریم و همراهی خواهند کرد .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*