اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4825
تاریخ انتشار: 1394/02/17 18:35
مهندس خلیل حیدری دست به قلم شد و طی احکامی جداگانه معاونت خدمات،سرپرست امور شهری، مسئول موتوری، مسئول کارگزینی و مسئول درآمد شهرداری را منصوب نمودند.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی شهرداری،  در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۴ شهرداری مسجدسلیمان مهندس خلیل حیدری طی احکامی جداگانه آقایان علی هزارسی را به سرپرستی معاونت خدمات، ایمان ورناصری سرپرست امور شهر، جبار کریمی مسئول موتوری، تیرداد شادمان مسئول کارگزینی و غلامرضا طهماسبی علیجانوند را به مسئول درآمد منصوب کرد.
در این جلسه تعامل، همکاری و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و همچنین تکریم ارباب رجوعیان بعنوان سر لوحه کاری از سوی خلیل حیدری به کلیه مسئولین واحد‌ها توصیه گردید و ادامه داد: مشکلات مالی در ابتدا و پایان سال گریبان گیر شهرداری هاست و همین امر با توجه به هزینه‌های بالا و پرداخت حقوق مشکلاتی را سد می‌کند و از همه انتظار همدلی و همراهی داریم.
وی گفت ما باید با همین وضع موجود جوابگو مردم باشیم و هنر در این است که مشکلات ناشی از مسائل مالی به روند کاری خدشه وارد نکند و بتوانیم با تدیبر جوابگو مردم و خدماتی دهی به شهر باشیم.
شهردار مسجدسلیمان اذعان کرد: جابجایی در مسئولین نشان از ضعف مدیر نیست و اینگونه جابجایی‌ها همیشه بوده و خواهد بود و همه ما باید با سلایق گوناگون برای مردم کار کنیم و اگر غیر از این باشد مردم ضرر خواهند کرد.
حیدری در پایان از زحمات مهندس خرم که قبلا در سمت معاونت خدمات مشغول بکار بودند و آقای بنام که قریب به سه سال در امور شهر مسولیت داشت و همچنین آقای مرادی مسئول واحد موتوری که به افتخار بازنشسگی نایل شدند تقدیر به عمل آورد و برایشان آرزوی موفقیت کردند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*