اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4836
تاریخ انتشار: 1394/02/18 18:15
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با اشاره به اینکه دولت ها سلسله وار به هم متصل هستند افزود: دولت تدبیرو امید کارهای ناتمام و پروژه های غیر فعال دولت گذشته را سامان بخشید.

عصرجهان: نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی به نتیجه رساندن پروژه‌های ناتمام و فعال کردن این پروژه‌ها را مهم‌ترین عملکرد دولت تدبیر و امید در این شهرستان‌ها برشمرد.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با اشاره به اینکه دولت‌ها سلسله وار به هم متصل هستند افزود: دولت تدبیرو امید کارهای ناتمام و پروژه‌های غیر فعال دولت گذشته را سامان بخشید.

وی ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت، آغاز بهسازی جاده چاروسا به دهدشت، فعال شدن پروژه آبرسانی شمس آباد چرام، آبلش لنده و پروژه آبرسانی به حومه غربی، پیشرفت روبه رشد جاده باغچه سادات را از مهم‌ترین پروژه‌های برشمرد که در دولت تدبیر و امید از حالت راکد خارج و در حال اجرای عملیات هستند.

بزرگواری عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها تا حدود زیادی بسیاری از مشکلات این شهرستان‌ها برطرف خواهد شد.

وی یکی دیگر از این پروژه‌ها را گاز رسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک دانست و تصریح کرد: این طرح مهم خوشبختانه در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی خواهد شد.

بزرگواری گفت: ۵۰ درصد از این طرح تا پایان سال ۹۴ اجرایی خواهد شد.

وی برآورد اولیه پروژه گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح به مرور زمان جمعیتی قریب به ۷۰ هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

بزرگواری با اشاره به اینکه اعتبارات ماده ۱۸۰ عملیات اجرایی پروژه را سرعت بخشید عنوان کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰ را نمایندگان مجلس تصویب و در دولت یازدهم اجرایی شد.

نماینده شهرستانهای چهار گانه استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در سال گذشته ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ به چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اختصاص یافت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*