اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4840
تاریخ انتشار: 1394/02/18 21:35
گفته می شود امتیاز تیم فولاد نوین به تیمی خارج از استان خوزستان منتقل می گردد. واین موضوع موجب نگرانی فوتبال دوستان خورستان گردید. بازیکنان این باشگاه نمی‌ توانند مستقیما به تیم اصلی فولاد منتقل شوند و نمی دانند در تیم جدید حضور دارند یا نه

 به گزارش عصرجهان، فولادنوین با قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتبال راه یافت. اما به احتمال بسیار زیاد امتیاز خود را به تیم دیگری واگذار خواهد کرد. در حال حاضر بازیکنان این باشگاه برخلاف کشورهای صاحب فوتبال نمی‌ توانند مستقیما به تیم اصلی فولاد منتقل شوند و این موضوع موجب عدم رشد بازیکنان این تیم در طول سال است. این تیم که حداقل 2 یا 3 بازیکن در حد لیگ‌برتر داشت، به دلیل اینکه انتقال بازیکن بین فولادنوین و فولادخوزستان نیازمند قرارداد مجدد و گذراندن مراحل اداری است، در چرخه ای ناقص گرفتار شده است. در حالیکه  در کشورهای صاحب فوتبال تیم ب برای نقل و انتقال بازیکن با تیم اصلی هیچ محدودیتی ندارد. این قانون احتمالا در فصل آینده دچار تغییر می‌ شود تا فولادنوین نیز کارکرد خود را پیدا کند.
گفته می شود امتیاز تیم فولاد نوین به تیمی خارج از استان خوزستان منتقل می گردد. واین موضوع موجب نگرانی فوتبال دوستان خورستان گردید.
کیانی زاده  مدیر کل ورزش و امور جوانان خوزستان به این موضوع واکنش نشان داد و به ایسنا گفت: در استان تیم هایی مانند نفت آبادان، استقلال اهواز و همچنین نفت مسجدسلیمان در صورت سقوط به لیگ یک را داریم که این آمادگی را دارند که این امتیاز را بخرند، ضمن این که ما و مسوولان استان که در راس آن استاندار خوزستان که خود فردی ورزشی و فوتبالی است با جلسات و صحبت هایی که در این زمینه خواهیم داشت، این امتیاز را در استان نگه می داریم.
کیانی‎زاده زاده ادامه داد:طبق کمیسیون ماده 5 امور باشگاه های هر استان که ریاست آن بر عهده مدیرکل آن استان است، اگر قرار باشد امتیاز هر تیمی جا به جا شود، باید این موضوع توسط مدیرکل ورزش و جوانان آن استان مصوب شود و بر همین اساس بنده اجازه خروج امتیاز فولادنوین به بیرون از استان را نخواهم داد.
مدتی هم در شبکه های اجتماعی مطلبی منتشر گردید که دکتر محسن رضائی امتیاز فولاد نوین خوزستان را خریداری و به مردم مسجد سلیمان واگذار نمود که این خبر تائید نگردید.
  معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان هم در این خصوص گفت:صعود نکردن تیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر را باعث جریحه دار شدن احساسات ورزش دوستان این شهر دانست و گفت:مسوولان تیم نفت برای خرید امتیاز تیم باشگاه فولاد نوین اهواز، اقدام کنند.



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*