اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4844
تاریخ انتشار: 1394/02/19 00:52
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی از برگزاری برخی مراسم‌هایی که وی آن را میتینگ‌های انتخاباتی زودهنگام در گچساران خواند، انتقاد کرد.

عصرجهان: حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: انسان‌های مومن همیشه نزد خداوند سرافراز بوده و در دنیا و آخرت روسفید هستند.
حجازی در بخشی از خطبه نماز جمعه با اشاره به شعار سال «همدلی، همزبانی، مردم و ملت» بیان کرد: به مسئولان استان و شهرستان اعلام شد با توجه به این امر در خطبه‌ها انتقاد صورت نگیرد و لازم است شما نیز زمینه انتقاد را فراهم نکنید.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: در گچساران می‌تینگ‌های انتخاباتی نا بهنگام و زودرس درست می‌شود و در آن به سران فتنه توجه می‌شود که این امر خلاف انتظار است.
حجازی افزود: مردم در ۹ دی رسماً اعلام کردند که ما از کسانی که مسبب بی‌احترامی به امام حسین (ع) و عکس امام راحل شده‌اند بیزار هستیم گاهی اوقات می‌تینگ‌های برگزار می‌شود و به دید احترام به جایگاهی که مردم اعلام انزجار کرده‌اند، نگاه کرده می‌شود.
وی تصریح کرد: مسئولان باید جلوی این مسائل را بگیرند و مشاهده می‌شود در این می‌تینگ‌ها با خانم محجبه‌ای که اعتراض می‌کند بد برخورد شده است.
امام جمعه گچساران ادامه داد: در گچساران منافق، وهابی، یهودی، فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه وجود ندارد بنابراین این نوع رفتار‌ها توهین به مردم گچساران است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*