اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4861
تاریخ انتشار: 1394/02/20 13:25
مقتدایی: صراحتاً با استانی شدن انتخابات مخالف هستم، اگرچه استانی شدن انتخابات در برخی استان‌های حاشیه کشور می‌تواند تاثیراتی به همراه داشته باشد اما اگر این اقدام بدون فکر صورت بگیرد، قطعا در آینده با چالش مواجه خواهیم شد.

به گزارش عصرجهان، عبدالحسن مقتدایی در نشست خبری ویژه تشکیل ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی انتخابات استان خاطرنشان کرد: این ستاد به ریاست خبیر معاون سیاسی استانداری تشکیل شده و تا لحظه پایانی، فعالیت‌های انتخاباتی براساس قانون رصد  و در صورت وجود تخلف در هر زمان با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در این استان با داشتن بیش از 4 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت و 27 شهرستان، کار انجام انتخابات ظرافت و پیچیدگی خاصی دارد.
مقتدایی درباره استانی شدن انتخابات نیز تصریح کرد: صراحتاً با استانی شدن انتخابات مخالف هستم، اگرچه استانی شدن انتخابات در برخی استان‌های حاشیه کشور می‌تواند تاثیراتی به همراه داشته باشد اما اگر این اقدام بدون فکر صورت بگیرد، قطعا در آینده با چالش مواجه خواهیم شد.
استاندار خوزستان درباره نظارت بر عملکرد کاندیداها و جلوگیری از دخالت برخی افراد در انتخابات، اضافه کرد: هر گزارشی که از ستاد انتخابات برسد، مورد بررسی قرار می‌گیرد، همچنین در زمان انتخابات دستگاه‌های نظارتی از جمله اطلاعات و نیروی انتظامی، فعال بوده و مباحث را در این زمینه به خوبی رصد می‌کنند و در زمان بررسی صلاحیت‌ها نیز اطلاعات به طور کامل دریافت خواهد شد.
مقتدایی افزود: جمع کردن شایعات به‌ویژه در شب انتخابات دشوار است اما هم اکنون مراجع رسمی در حوزه اخبار انتخابات، دو سایت شورای نگهبان و وزارت کشور هستند و اگر در استان رسانه‌ای قوی تبدیل به مرجعی موثق برای رسانه‌های دیگر شود، می‌توان از ایجاد فضای شایعات جلوگیری کرد.
وی در پایان تاکید کرد: بهترین موقعیت برای کسب اعتبار و جمع مخاطب، ارسال اخبار جنجالی نیست، لذا با اخبار راست و صحیح، مخاطبان را با خود همراه سازید و از آشفتگی خبری جلوگیری کنید.منبع:فارس



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*