اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4881
تاریخ انتشار: 1394/02/22 01:29
یادواره یکصد و بیست یک شهید و یکمین سالگرد شهدای گمنام شهرستان بهمئی در محل بوستان شهدای گمنام با سخنرانی سرداربوعلی و مداحی صادق آهنگران برگزار گردید.صادق آهنگران همانند روزهای جنگ خواند وسرود. خواند از شهدای گمنام، گفت از شب عملیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، یادواره یکصد و بیست یک شهید و یکمین سالگرد شهدای گمنام شهرستان بهمئی در محل بوستان شهدای گمنام با پوشش خبری شبکه دنا و بسیاری از رسانه‌های مجازی برگزار گردید.
بنا به همین گزارش، این یادواره با حضور خیل عظیم مردم بهمئی، خانواده محترم شهداء، فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان سپاه شهرستان‌های بهبهان، امیدیه، آقاجری، یاسوج، باشت، گچساران، لنده، کهگیلویه، معاون تیپ دوم امام حسن مجتبی (ع) معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بهمئی، امام جمعه بهمئی و مدیران محلی در فضای معنوی و محیط فیزیکی بسیارمناسبی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار عصر جهان ابتدا سرهنگ شریعت نیا فرمانده سپاه بهمئی به حاضران و مدعوعین خیر مقدم عرض نمودند و در ادامه برنامه سردار بوعلی فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی در خصوص ارزش‌های مردم بهمئی، شهداء و شهدای گمنام به ایراد سخنرانی پرداختند. سپس رسول سنائی به گویش لری قطعه شعری در سوگ شهدای گمنام سرودند.
قسمت پایانی و در واقع بخش اصلی برنامه مداحی و سوگواری صادق آهنگران بود که با آغاز کلام ایشان فضای معنوی و حزن انگیزی بر جلسه حکم فرما شد. و دقایقی بسیار اشک بر چشمان حاضران جاری گردید. صادق آهنگران همانند روزهای جنگ خواند و سرود. خواند از شهدای گمنام، گفت از شب عملیات، سرود از مظلومیت سالار شهیدان، آهنگران ندای مظلومیت شهدای مدافع حرم و مردم یمن را بلند بلند در قالب مرثیه فریاد زد. به گونه ای که کمتر کسی یافت می‌شد که گوشه چشمش خیس نشده باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*