اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4882
تاریخ انتشار: 1394/02/22 08:55
همایش محرومیت زدایی و توسعه شهرستان بهمئی با حضور دانشجویان اساتید و هنرمندان و شخصیت‌های سیاسی در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، همایش محرومیت زدایی وتوسعه شهرستان بهمئی ۱۳۹۴/۲/۱۹ازساعت ۱۶ تا ۱۹ در شهر تهران- به آدرس میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، پشت پارک امیریه سالن اجتماعات سرای محله راه آهن برگزار برگزار شد.
مالک نیک‌پور دبیر همایش در ابتدا گفت، تاریخ، آیینه روشن انسان‌هایی است که زیر این آسمان بی‌درنگ همیشه در پی نجات و تلاش برای دست گیری از انسان‌هایی بوده‌اند که غریق دریای خروشان نفس شده‌اند بیش از اینکه به خود بیند یشند به فکر دیگران بوده همیشه خلاف موج حرکت کردند و ساحلی دیگر جسته‌اند کسانی که پیامبر گونه زندگی خود را وقف نجات گم شدگان کوره راه‌های زندگی نموده‌اند.
با توجه به پتانسیل‌های موجود شهرستان به لحاظ منابع عظیم نفتی و موقعیت جغرافیا و راه‌هایی ارتباطی، امکان توسعه گردشگری، و... رفع محرومیت‌های آب رسانی، برق رسانی، اینترنت پرسرعت، تامین حداقل‌های بهداشتی و... این حقیر به همراه هم اندیشان خود مصمم به راه اندازی این همایش شده‌ایم تا با بررسی‌های علمی و انجام مقالات در سطح اول دانشگاه‌های کشور به صورت علمی راهکارهایی برای نجات از وضعیت موجود باشیم. که با توکل بر خدا وهمکاری بزرگان اندیشه و صاحب منصبان کشوری دنبال برون رفت از وضعیت موجود باشیم با آرزوی بهروزی و سلامتی برای همه.
در ادامه نمایندگان دانشجویان از دانشگاههای مختلف به بیان مطالب خود پرداخته‌اند.
جواد جریده (کار‌شناس ارشد علوم سیاسی) بیان کرد همینکه اینجا کسی در دستانش نامه شخصی نیست، و از استخدام شدندنش در گوش کسی سخن نمی‌گوید، همینکه شما صاحب منصبان کشوری نشسته‌اید و گوش می‌دهید وتریبون را به دردمندان سپرداید می‌توان دریافت کرد که ما در مسیر تازه‌ای گام برداشته‌ایم.
دکتر حمیده دهبانی افزود امروز زنان ایل بهمئی در عرصه‌های مختلف علمی حضور دارند و خواستار تشکیل کارگروههای تحقیقاتی پژوهشی برای دستیابی به راه حلهای برای مشکلات اجتماعی از جمله فقر فرهنگی، خودکشی و... شده‌اند.
در ادامه پس از نمایش تیکه‌های از مستند «پهنک» کاری از حسن کریم‌نژاد، که بازتابی از محرومیت‌های شهرستان بهمئی است سالن غرق اشک‌های بینندگان شد.
صادق بندی شاعر وهنرمند شهرستان و مجری برنامه نیز بیان کردند، تریبون باید دست دانشجو باشد و از درد بگویید و راهکار و پیشنهاد ارائه دهد اگر امروز وقتی برای مدعویین و مسئولیین کشوری درنظر گرفته نشده پوزش ما را بپذیرند.
قادر آشنا ضمن تشکر از همت این دانشجویان عنوان کردند این تلاش‌های خالصانه از قشر نخبه شهرستان می‌تواند نتایج بسیار موثری به همراه داشته باشد.
شمس اله بهمئی با تشکر ویژه از دست اندارکاران همایش قول حمایت همه جانبه برای تشکیل کارگروههای علمی و پژوهشی را دادند. دکتر علی موسوی نور، دکتر بابلی بهمئی، دکتر بهرام مرادی، دکترحمید تقوی در ادامه تاکید بر انجام کارهای تحقیقاتی و تشکیل کارگرههای علمی، سمت و سوق داددن پایان نامه‌های دانشجویی به مشکلات شهرستان را نقشه راه قرار دادند
خبر مرتبط:

همایش محرومیت زدایی و توسعه شهرستان بهمئی در تهران

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مهمان
|
Iran
|
1394/02/22 09:50
  +0

  -0
پاسخ
درود بر این همه شجاعت شجاع پوریان که اول بسیار حمایت نمود ولی بعدا از ترس چند دقیقه بیشتر در این همایش حضور نیافت. و بیچاره اصلاح طلبانی که امید به به حمایت شجاع پوریان دارند. درود بر این همه شجاعت واقعا جای بسی فخر و مباهات دارد شجاع شجاعان
علی
|
Iran
|
1394/02/22 09:52
  +0

  -0
پاسخ
چرا این خبر امروز پوشش داده شد؟ چرا موحد نیامد؟چرا عدل آمد و زود رفت؟
ناشناس
|
Iran
|
1394/02/22 10:06
  +0

  -0
پاسخ
قدرت میخوای عدل راببین-شیر نترس میخوای عدل راببین- او برنده انتخابات کهگیلویه است. سخن صد من یه غاز میخوای شجاع پوریان را ببین
علی
|
Iran
|
1394/02/22 11:09
  +0

  -0
پاسخ
عدل هاشمی و ولی الله شجاع پوریان آمدند یا نه؟ آخه تو خبر و تناقض وجود داره
دانشجو
|
Iran
|
1394/02/23 01:16
  +0

  -0
پاسخ
دوست عزیز آقای عدل و شجاع پوریان نبودند،

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*