اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4883
تاریخ انتشار: 1394/02/22 10:48
شامگاه یکشنبه، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرمشهر بعد از گذشت یک ساعت، توسط وانت به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرنگار عصرجهان از آبادان، موسی محبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خرمشهر، رزمنده ۸ سال دفاع مقدس، شامگاه یکشنبه از میان عزیزانش مظلومانه رفت. آنگونه که حتی برای انتقال پیکرش به بیمارستان یک آمبولانس هم به محل نیامد!
گزارش این خبر از آن جهت نیست که روزی مرحوم موسی محبی مسئولیتی در شهر خرمشهر و منطقه آزاد اروند داشته، بلکه از باب نگاه به یک انسان، یک رزمنده دفاع مقدس و ورزشکار قدیمی خرمشهرباید گفت این وضعیت به هیچ‌ عنوان قابل درک و در خورشان نیست و جای بسی تاسف دارد. و باید گریست.
انتشاراین خبر و تصاویر آن، دل بسیاری از شهروندان خرمشهری را به درد آورد. چرا شهری که مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستانی‌اش تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد و سالانه میزبان راهیان نور و مسافران بی‌شماری از مرز شلمچه است، به این حال و روز دچار شود؟ که برای انتقال یک فوتی، بعد از گذشت یک ساعت، خودروی وانت جایگزین آمبولانس گردد.
شایان ذکر است مرحوم محبی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ورزشکاران قدیمی خرمشهر بود.
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان درگذشت موسی محبی رزمنده ۸ سال دفاع مقدس را تسلیت گفته و از خداوند باریتعالی رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر بر مصیبت را برای بازماندگان مسئلت می‌نماید
سجاد ایمانیان مدیر روابط عمومی هیئت تیراندازی آبادان با صدور اطلاعیه ای  درگذشت موسی محبی را به جامعه ورزش خرمشهر تسلیت عرض نمود.
باشد که ما را در غم خود شریک گردانید. 




بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*