اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4884
تاریخ انتشار: 1394/02/22 11:07
عصر دوشنبه، یک خودروی پژو در حالی به سرعت به محل نزاع وارد می شد.یک نفر از سرنشینان آن اسلحه‌ای را بیرون آورد و مدتی بعد صدای شلیک گلوله طنین انداز شد.

عصرجهان:  بعد از ظهر دوشنبه، خیابان‌های یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، یک بار دیگر محل نزاع دسته جمعی، وحشتناک و تأسف‌بار تعدادی از مردم این شهر بود.

 در این نزاع دسته جمعی، چندین نفر در امتداد بلوار سی‌متری معاد در شهر یاسوج، با سنگ، چوب و چاقو با هم به‌شدت درگیر شده بودند که این موضوع باعث رعب و وحشت برای عابران این خیابان، اهالی بازار و ساکنان این مناطق شد.

دقایقی بعد یک خودروی پژو در حالی به سرعت به محل نزاع وارد شد که یک نفر در این خودرو اسلحه‌ای را از آن بیرون آورده بود و آمادهٔ شلیک بود. سرانجام، صدای شلیک گلوله نگرانی شاهدان این درگیری تأسف‌بار را دوچندان کرد.

لحظاتی بعد، در یکی از خیابان‌های نزدیک محل درگیری (تختی)، تعقیب و گریز پلیس و یک خودروی پژو جلب توجه کرد که بنا بر مشاهدات خبرنگار ما، سرنشین این خودرو، فرد درگیر در نزاع خیابان معاد و شلیک‌کنندهٔ گلوله بوده است.



در این نزاع که به‌سرعت در حال گسترش و کشاندن به مناطق دیگری از سطح شهر بود، به تعدادی از مغازه‌ها و اماکن عمومی در خیابان‌های شاهد، خسارت‌های جدی وارد شد، اما هنوز از وضعیت تلفات احتمالی دیگر از جمله مجروحان این درگیری، اطلاع دقیق و تأیید شده‌ای در دست نیست.

از نکات جالب این نزاع، حضور فوری پلیس برای کنترل این نزاع هولناک و تعقیب و گریز مأموران انتظامی برای دستگیری افراد متخلف بوده است.

منبع: کبنانیوز


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*