اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4897
تاریخ انتشار: 1394/02/23 16:57
استاندارخوزستان رییس و اعضای ستاد انتخابات این استان را منصوب کرد

به گزارش عصرجهان،عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان دراحکام جداگانه‌ای رییس و اعضای ستاد انتخابات استان خوزستان درامر برگزاری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد

 دکتر مقتدایی فرج ا... خبیر معاون سیاسی و اجتماعی خود را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان خوزستان برگزید.

 سایر اعضای ستاد انتخابات استان خوزستان که طی احکام جداگانه‌ای ازسوی استاندارخوزستان منصوب شده‌اند، بدین شرح است:

  •   قدرت دهقان معاون امنیتی وانتظامی استاندار به عنوان عضو ومسوول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان خوزستان
  •  علی عماد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات
  •  محسن اورکی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان به عنوان دبیرستاد انتخابات استان
  • سید کریم سید نور مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات
  •   خسرو پیرهادی مشاور و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان خوزستان منصوب شدند.
  •  جمال درویش مشاور استاندار درروابط عمومی و امور بین الملل به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات
  • - محسن سزاری مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری به عنوان عضو ومسوول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات منصوب شدند.


متن حکم رییس ستاد انتخابات استان خوزستان بدین شرح است:

جناب آقای فرج ا... حبیر

معاون محترم سیاسی و اجتماعی

سلام علیکم

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیرو امید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانون مدار انتخابات و به استناد ماده ۲۵قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به موجب این حکم جنابعالی را باحفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان درامر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می‌نمایم.
 فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی درشان و تراز مردم بزرگ و رشید استان خوزستان، انتخاباتی که درآن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مرّ قانون و درفضایی امن و توام با نشاط و آرامش کاملا رعایت گردد، وظیفه و ماموریت خطیرجنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کو شش نسبت به آن اهتمام نمائید.
 برای تحقق این مهم تشکیل و راه اندازی ستادی با حضور معاونین امنیتی و انتظامی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیران کل ادارات سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، حراست، روابط عمومی و امور بین الملل، فناوری و آمار و اطلاعات امر ضروری و مورد تاکید است
 بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و سازمان‌های وابسته، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ‌‌نهایت همکاری را باجنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمن انکه کلیه دستگاههای اجرایی نیز براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.
 امید است درپرتو عنایت حق تعالی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیروامید انتخاباتی با شکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هرچه بیشترنظام مقدس جمهوری اسلامی برگزارگردد.

 عبدالحسن مقتدایی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


اهواز
|
Iran
|
1394/02/26 23:48
  +0

  -0
پاسخ
جناب استاندارخسته نباشی این افراد که همه اصلاح طلب هستند پس بقیه چه امنیت انتخابات را در نظر بگیرید وصیانت از آراء واقعی مردم را

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*