اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4905
تاریخ انتشار: 1394/02/25 22:23
علی پروین و امیر قلعه نوئی در فوتبال ایران شباهت‌های بسیار دارند، یکی از این شباهت‌های مهم در بازی دیروز استقلال رخ نمود و قلعه نوئی در آخرین دربی خود بازنده از میدان خارج شد.

 به گزارش عصرجهان، این شباهت‌ها روی مثبت و منفی زیادی دارد یکی از بخش‌های مثبت این شباهت‌ها این است که هرکدام از این دو مربی در زمان خودشان پرافتخار‌ترین مربی زمان بودند و یکی وجوه منفی این شباهت در حواشی اطراف و آدم‌های کناری این نفرات بود نکته جالب اینکه هر دو هم در دوران بازی و هم در دوران مربیگری در آخرین بازی دربی بازنده شدند.

علی پروین در روز ۱۵ مهر ۶۲ در آخرین دربی دوران بازیگری خود ۱-۰ به استقلال باخت، این‌‌ همان دربی معروفی بود که پرویز مظلومی با گل دقیقه ۵۸ خود استقلال را برنده کرد آن هم در روزی ۱۲۰ هزار تماشاگر به دیدن بازی آمده بودند.

امیر قلعه نوئی هم روز ۲۷ مهر ۷۵ و در آخرین دربی خود با نتیجه ۱-۰ مغلوب پرسپولیس شد، این‌‌ همان دربی بود که طی آن ادموند بزیک در دقیقه ۸۷ روز پاس مهدوی کیا گل برتری تیم پرسپولیس را زد.

روز چهارده آبان و در آخرین دربی که علی پروین مربی بود استقلال با گل عنایتی که اتفاقا آن هم در دقیقه ۵۸ به ثمر رسید پرسپولیس را برد‌‌ همان دیداری که مهرزاد معدنچی توپ را لو داد و مقصر باخت پرسپولیس معرفی شد و سرانجام امیر قلعه نوئی هم مثل آن شکست در دیداری که ۱-۰ بازنده شد آخرین تجربه خود را به عنوان سرمربی استقلال در دربی سپری کرد.

شباهت‌های تاریخی این دو و چهار نتیجه باخت ۱-۰ با چهار گلی که در نیمه دوم به ثمر رسید قابل توجه است.

منبع:فوتبال آنلاین


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*