اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4906
تاریخ انتشار: 1394/02/25 22:38
استقلال‌خوزستان نتوانست گل برتری خود را حفظ کند و با تساوی یک - یک مقابل پیکان به عنوان تیم چهاردهم به پلی آف لیگ سقوط کرد. تیم پیکان هم به عنوان تیم پانزدهم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

عصرجهان: هفتهٔ سی‌ام لیگ، ورزشگاه غدیر اهواز، ۲۰۰ نفر
داور: محسن ترکی، کمک داور: محمدرضا ابوالفضلی، مهدی الوندی
اخطار: عباسیان (۴۱) از استقلال خوزستان

استقلال خوزستان:
پرویز کریمی، موسی کولی بالی، محمد طیبی، میثم دورقی، رضا کاردوست (۶۲ ابدام)، میثم مجیدی، مهدی مومنی، میثم بائو (۸۶ محسن بیات)، محمدرضا مهدوی، یزدان عباسیان (۵۷ خنیفر)، مهدی سید صالحی
سرمربی: عبدالله ویسی

پیکان:
سید مهدی رحمتی، ساموئل، سیاوش یزدانی، احمد جمشیدیان، سعید دقیقی، کلیچه، آندره، وحید حیدریه، محمد نصزتی، مرتضی آقا خان (۵۸ فشنگچی)، حسین کریمی
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح گل:
۱-۰ (استقلال خوزستان): پاس زیبای سید صالحی در محوطهٔ جریمه به خنیفر رسید و او دروازهٔ پیکان را باز کرد تا استقلال خوزستان در لیگ بر‌تر ماندنی شود.
۱-۱ (پیکان): در شلوغی محوطهٔ جریمه با اشتباه دروازه‌بان و مدافعان استقلال خوزستان این یزدانی بود تا دروازهٔ استقلال خوزستان را باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه ۵: ضربهٔ راه دور سیاوش یزدانی با اختلاف کمی از بالای بازی به بیرون رفت.
دقیقه ۹: پاس میثم بائو در محوطهٔ جریمه به مهدی مومنی رسید اما ضربهٔ این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد تا همچنان بازی صفر صفر باشد.
دقیقه ۱۳: ضربهٔ کرنر محمد رضا مهدوی با ضربهٔ سر میثم مجیدی همراه شد اما ضربهٔ او باز هم به تیرک دروازه برخورد کرد. نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
دقیقه ۳۷: سید مهدی سید صالحی در حالیکه در محوطهٔ جریمه قرار داشت توپ را به آسمان کوبید.

حواشی:
اکبر میثاقیان، سرمربی تیم مس کرمان که تیمش به پلی آف رفته است برای دیدن بازی پیکان و استقلال خوزستان به اهواز رفته است تا از نزدیک این بازی را آنالیز کند.
روح اله سیف الهی برای چندمین بار از بازی کردن برای استقلال خوزستان محروم است.
مجید حیدری که مورد غضب ویسی قرار گرفته است در لیست ۱۸ نفره استقلال خوزستان حضور ندارد.
سید مهدی رحمتی با لباس کاملا قرمز در درون دروازه پیکان ایستاده است که شایعات رفتنش به پرسپولیس را بازهم بر سر زبان‌ها بیندازد.
*عبدالله ویسی که سر خود را کاملا تراشیده با چهرهٔ جدید تیم خود را هدایت می‌کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*