اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4917
تاریخ انتشار: 1394/02/26 14:44
آقایان می‌دانستند اگر قلعه نویی برای سال آینده در این تیم بماند حداقل ۱۰ نفر را کنار می‌گذارد، گفتند کاری می‌کنیم تیم موفق نشود

به گزارش عصرجهان، شاهرخ بیانی در رابطه با بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت:

تیم ما گل می‌خورد بیشتر به هم می‌ریخت
به نظر من این یکی از بازی‌های خوب استقلال بود اما ما در نیم فصل دوم خیلی بد گل می‌خوریم، اصولا تیم‌های بزرگ وقتی گل می‌خورند، تیم را جمع می‌کنند تا آن را جبران کنند اما تیم ما وقتی گل می‌خورد بد‌تر افت می‌کند و به هم می‌ریزد.

سرمایه گذاری روی ملی پوشان، بیهوده بود
مطمئن باشید وقتی در تیمی مانند استقلال کم کاری کنید، مشخص می‌شود و همه می‌فه‌مند، مگر می‌شود بازیکنی کوتاه قد بیاید و در محوطه جریمه آن گونه ضربه سر بزند و توپ را وارد دروازه کند؟ شما ببینید امسال قلعه نویی چقدر روی بازیکنان ملی پوشش سرمایه گذاری کرد، چه نتیجه‌ای گرفت؟ دقیقا ضربه اصلی را از‌‌ همان جا خورد.

صحبت‌های پنهانی برای زمین زدن قلعه نویی بود
متاسفانه جلسه گذاشتن‌ها و صحبت‌های تلفنی و پنهانی برای زمین زدن قلعه نویی بود اما آن‌ها باید بدانند امیر قلعه نویی با این کار‌ها زمین نمی‌خورد چون خدایی هست و جای حق نشسته است، این آقایان راه را اشتباهی رفته‌اند، اگر می‌خواستند استقلال امسال قهرمان شود مطمئن باشید با ۲۰ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شد اما شما ۱۰ بازی اخیر ما راببینید، ما چگونه گل می‌خوریم.

قلعه نویی با این کار‌ها زمین نمی‌خورد
همه هواداران هم فهمیدند مشکل این تیم از کجا آب می‌خورد؛ یک سری از بازیکن‌ها نمی‌خواستند قلعه نویی نتیجه بگیرد، به بازیکن می‌گوییم آقا! بازی کن می‌گوید نمی‌توانم، خب کاملا پیداست که یکسری از بازیکنان دلشان با تیم نبود. تیم گل می‌خورد، بازیکنان عین خیالش نیست، اگر این اتفاقات برای زمین زدن قلعه نویی بود من می‌نویسم و تعهد می‌دهم که این آدم با این کار‌ها زمین نمی‌خورد. او اعتقادات قوی دارد و خدا هم جای حق نشسته است. هرائر یک بازیکن ارمنی است که با اینکه پولی دریافت نکرده، اما تا شب گریه می‌کرد و برای این باخت ناراحت بود.

۱۰ نفر از این نفرات در تیم سال بعد نیستند
ما روی تجربه بازیکنانمان حساب باز کرده بودیم، اما متاسفانه گویا اشتباه کرده بودیم، آقایان می‌دانستند اگر قلعه نویی برای سال آینده در این تیم بماند حداقل ۱۰ نفر را کنار می‌گذارد، گفتند کاری می‌کنیم تیم موفق نشود و کادرفنی پیش هواداران خراب شوند اما طرفداران واقعی استقلال همه چیز را می‌دانند.

امیدوارم تکلیف تیم روشن شود
امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف تیم روشن شود و هر اتفاق مدیریتی که قرار است در تیم بیفتد، زود‌تر انجام شود تا تکلیف برای فصل آینده روشن شود، تیمی قوی بسته شود و این هواداران که در هیچ شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند، بازهم موفقیت تیمشان را ببینند.

منبع:ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1394/02/26 14:52
  +0

  -0
پاسخ
قلعه نوعی نوعی آدم خائنی هست شاهرخ خودت را خراب نکن
مهدی
|
Iran
|
1394/02/26 14:53
  +0

  -0
پاسخ
قلعه نوعی فقط نام خدا را بر زبان میاره
جواد
|
Iran
|
1394/02/26 14:54
  +0

  -0
پاسخ
قلعه نوعی نزد هواداران هیچ اعتبار و ارزشی نداره حتی اگه صد جام بیاره

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*