اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4940
تاریخ انتشار: 1394/02/27 21:02
معاون استاندار خوزستان افزود: فعالیت سمن‎ها باید غیرانتفاعی و غیرسیاسی باشد

عصرجهان: عزیزالله شهبازی یکشنبه در نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد در فرمانداری ویژه شهرستان آبادان افزود: مهم‌ترین رخداد سیاسی سال جاری، انتخابات است و اگر بخواهیم جامعه به خوبی اداره شود و نشاط سیاسی در کشور حاکم شود باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات در فضای آرام و با امنیت اظهار داشت: هر فردی که این توانمندی را در خود می‌بیند تا نمایندگی مردم را در مجلس بر عهده بگیرد، می‌تواند طبق ضوابط قانونی خود را کاندیدا کند.

شهبازی حضور سه نماینده از مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و اظهار داشت: بهره گیری از این ظرفیت می‌تواند در آبادانی منطقه تاثیرگذار باشد.

وی گفت: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۱۹ سازمان مردم نهاد در آبادان فعالیت می‌کرد که با رویکرد جدید در فرمانداری ویژه آبادان هم اکنون ۵۷ سمن در شهرستان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

معاون استاندار خوزستان از فراهم شدن زمینه راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی سمن‌های آبادان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این سایت اطلاعات سازمان‌های مردم نهاد جمع آوری شده است.

شهبازی گفت: با پیگیری صورت گرفته از سوی فرمانداری، خانهٔ سازمان‌های مردم نهاد آبادان تکمیل و آماده افتتاح است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان رویکرد فرمانداری آبادان به پروژه‌های عمرانی شهرستان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و افزود: امسال پروژه جدید تا تکمیل پروژه‌های سال‌های قبل تعریف نخواهد شد.

در این نشست برخی از اعضای سمن‌های فعال در آبادان مشکلات و راهکار‌های رفع آن را مطرح کردند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*