اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4942
تاریخ انتشار: 1394/02/27 17:09
راننده آمبولانس و دوستش نقشه شیطانی را به اجرا گذاشتند.

عصرجهان: ٢ مرد که متهم به آزار و اذیت دختری دانشجو در پارک چیتگر هستند، صبح روز سه شنبه در مقابل قاضی «سعید احمد بیگی» بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران اعترافات عجیبی داشتند.
جریان از این قرار است که دختر دانشجو و نامزدش وقتی برای تفریح به پارک چیتگر رفتند، هرگز تصور نمی‌کردند سرنوشتی شوم در کمینشان است.
٢٩ بهمن ماه‌سال گذشته بود، عقربه‌ها ساعت ۰۹: ۳۰ شب را نشان می‌داد که دختر و پسری در انتهای پارک چیتگر درحال قدم زدن بودند. غافل از این‌که ٢ مرد نا‌شناس از لابه‌لای درختان پارک آن‌ها را تحت نظر گرفته، به راه رفتنشان ادامه می‌دادند.
چند دقیقه بعد پسر جوان برای رفتن به سرویس بهداشتی نامزدش را تنها گذاشت و این فرصت، آغازی برای اجرای سناریوی هولناک ٢ مرد نا‌شناس بود. دختر جوان درحالی‌که پشت درخت‌های پارک چیتگر در انتظار نامزدش ایستاده بود سایه مرد می‌انسالی را که به سمتش نزدیک می‌شد، احساس کرد.
مرد مرموز از دخترک پرسید: «این‌جا چه می‌کنی؟» دختر وحشت‌زده درحالی‌که در تاریکی پارک جنگلی چشم به راه بازگشت نامزدش بود، گفت: «برای ورزش با نامزدم به این‌جا آمده‌ام.»
مرد نا‌شناس درحالی‌که خودش را مامور نیروی انتظامی معرفی می‌کرد از دخترک خواست برای روشن شدن این موضوع باید با او همراه شود. همزمان با این ماجرا، نفر دوم این سناریو از پیش طراحی‌شده، از راه رسید.

همدست مرد می‌انسال در تاریکی جنگل چیتگر از طریق علامت‌هایی که دوستش با نور موبایل به او نشان می‌داد بلافاصله به آن‌ها پیوست. دختر جوان درحالی‌که ترسیده بود به ناچار با آن‌ها همراه شد، اما هرگز تصور نمی‌کرد به جای حرکت به سمت در ورودی پارک، او را به عمق جنگل چیتگر ببرند. چند دقیقه بعد ورق برگشت و ٢ مرد نا‌شناس با بیهوش کردن دخترک، نیت شومشان را اجرایی کردند.
دختر دانشجو وقتی به هوش آمد تنها تصویری سیاه مقابل چشمانش بود و بلافاصله با مراجعه به پلیس آگاهی درخواست کرد تا این ٢ مرد مرموز دستگیر شوند. در تحقیقات اولیه کارآگاهان هیچ ردپایی از مردان نا‌شناس بر جا نمانده بود. تا این‌که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد شب حادثه گوشی تلفن دخترک توسط این ٢ مرد به سرقت رفته است. با دستور بازپرس احمد بیگی تحقیقات برای دستگیری مته‌مان آغاز شد تا این‌که مردی ۴٢ ساله به همراه پسری ٣٢ ساله دستگیر شدند.
مته‌مان در مقابل قاضی پرونده، ادعای تعرض را رد کردند و گفتند: «آن شب یک دختر و پسر را در پارک چیتگر دیدیم که درحال قدم زدن بودند. ناگهان فکری شیطانی به ذهنمان رسید. وقتی پسر جوان، دختر را تنها گذاشت از فرصت استفاده کردیم و با معرفی خودمان به‌عنوان مامور، او را به محل خلوتی بردیم.»
متهم ردیف اول این پرونده گفت: «من راننده آمبولانس هستم و آن شب قرار بود با مترو به کرج برویم، هرگز قصد چنین کاری را نداشتم اما وقتی به پارک چیتگر رسیدیم این فکر شیطانی به ذهنم رسید، اما وقتی دخترک را به منطقه‌ای خلوت در پارک چیتگر بردیم، ابتدا دستم را روی بینی و دهانش قرار دادم تا بیهوش شود. اما‌‌ همان لحظه ترسیدیم و پشیمان شدیم، فقط گوشی تلفن همراهش را برداشتیم و متواری شدیم. با دستور قاضی «احمد بیگی» تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده و ادعای ٢ مرد متهم ادامه دارد.

منبع: شهروند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*