اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4990
تاریخ انتشار: 1394/02/30 12:14
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی تبریز با تاکید بر اینکه «پایان مذاکرات هسته‌ای به حول و قوه الهی افتخاری برای ملت بزرگ ایران خواهد بود»، گفت: دولت یازدهم، مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی را با همه مشکلات، با قدرت ادامه خواهد داد.

به گزارش عصرجهان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در میان شعارهای حمایت آمیز مردم آذربایجان شرقی تصریح کرد: «مسیر را برای رونق اقتصادی و رفاه عمومی و پیروزی در مذاکرات هسته‌ای به شرطی که طرف مقابل ما زیاده خواه نباشد، ادامه می‌دهیم.»
رییس جمهوری با اشاره به اینکه «ملت ما صدا و ندای واحدی در برابر بدخواهان دارد»، اظهارداشت: امروز در صحنه بین المللی به یک نقطه بسیار مهم رسیده‌ایم و در حال شکست دادن نهایی، طرح ایران هراسی در سطح دنیا هستیم.
دکتر روحانی گفت: ملت، دولت، رهبری معظم انقلاب و نظام ما، در یک تلاش منسجم و هماهنگ، چهره واقعی ملت بزرگ ایران را به جهانیان معرفی کرده و معرفی خواهیم کرد.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه «ما در این کشور نشاط را می‌خواهیم و فکر نمی‌کنم کسی باشد که از خوشحالی مردم ناراحت باشد و از پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای نگران شود»، افزود: کسی حق ندارد از جیب و جانب مردم شعار دهد و در جامعه افراطی‌گری و شعارزدگی ایجاد کند و کاری کند که مردم نگران امنیت و آینده کشور شوند.
رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه «باید باوجود اختلاف نظر‌ها در مسیر اهداف ملی، متحد و یکپارچه باشیم»، گفت: امنیت، ثبات و آرامش در سراسر کشور نه تنها حاکم است بلکه امید ملتهای منطقه و چشم آن‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران است.
دکتر روحانی افزود: امروز در صحنه بین المللی سرداران مذاکرات و دیپلماسی، برای ملت ایران غرور و افتخار آفریده‌اند و مردم ما پشتیبان مذاکره کنندگان هستند.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان آذربایجان شرقی، استان مقام معظم رهبری و علما است و اینجا سرزمین عرفان، ادب، سیاست و شجاعت و سرزمین قهرمانانی چون ستارخان، باکری و ادیب شیرین سخنی چون شهریار است.
دکتر روحانی همچنین در ابتدای سخنان خود با اشاره به رویداد اخیر در ورزشگاه این شهر در جریان مسابقات فوتبال گفت: هیچکس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران آن هم مردم قهرمان آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند، اگر کسی در حادثه اخیر مقصر باشد تردید نکنید که دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.
رییس جمهوری اظهارداشت: تیم تراکتورسازی دیگر تنها متعلق به آذربایجان نیست بلکه متعلق به ایران است؛ تیمی که آرزوی قهرمانی او را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

منبع:سایت ریاست جمهوری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*