اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5013
تاریخ انتشار: 1394/03/02 11:10
متصدی یکی از بانک‌ها در یاسوج با سوء استفاده از شغل خود اقدام به برداشت وجوهی به میزان دو میلیارد ریال و واریز آن‌ها به حساب‌های مشخصی کرده است.

به گزارش عصرجهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: بدنبال گزارشی از برداشت‌های غیر مجاز در شعب یکی از بانک‌ها در یاسوج، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس برای پیگیری موضوع و دستگیری متهم فعال شد.

وی اظهارکرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد متصدی یکی از بانک‌ها با سوء استفاده از شغل خود اقدام به برداشت وجوهی به میزان دو میلیارد ریال و واریز آن‌ها به حساب‌های مشخصی کرده است.

وی تصریح کرد: در ادامه و با شناسایی متهم مشخص شد چند روزی است پس از اخذ مرخصی کوتاهی دیگر به محل کار برنگشته و خانواده وی نیز مفقود شدن او را به پلیس آگاهی اعلام کرده بودند.

سردارغلامپور تصریح کرد: با اقدامات پلیسی سرانجام متهم احضار و با توجه به مستندات به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت: «مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به صورت غیرمجاز از حساب‌ها برداشت و آن‌ها را به هفت حساب مشخص واریز نمودم».

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با دستور قضایی هر هفت حساب مسدود و تمام و جوه به بانک استرداد و همچنین متهم نیز به مرجع قضایی تحویل داده شد.

منبع:ایرنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*