اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5016
تاریخ انتشار: 1394/03/02 13:41
شخصی که خود در مصاحبه‌ای با سایت کاپ منکر رابطه‌اش با اصفهانی‌ها نشده است. این شخص در جریان بازی تراکتور- نفت در ورزشگاه یادگار حضور داشته و برخی منابع خبری مدعی‌اند که او عامل انتشار خبر تساوی بازی سپاهان مقابل سایپا بوده است.

به گزارش عصرجهان، ریشه اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی تراکتور مقابل نفت تهران رخ داده انگار مشخص شده است. طی روزهای اخیر نام فردی در شبکه‌های اجتماعی برده می‌شود که انگار ارتباط‌هایی با برخی افراد در اصفهان دارد.

شخصی که خود در مصاحبه‌ای با سایت کاپ منکر رابطه‌اش با اصفهانی‌ها نشده است. این شخص در جریان بازی تراکتور- نفت در ورزشگاه یادگار حضور داشته و برخی منابع خبری مدعی‌اند که او عامل انتشار خبر تساوی بازی سپاهان مقابل سایپا بوده است. برخی خبرگزاری‌ها حتی از داشتن رابطه این فرد با استاندار، ‌نمایندگان مجلس و حتی برخی مسوولان اصفهانی در فدراسیون فوتبال پرده برداشته‌اند.

 با این فرد مصاحبه‌ای شده و از او پرسیده‌اند که چرا نامش به‌عنوان متهم اعلام نتیجه تساوی بازی سپاهان- سایپا مطرح شده که او گفته است: «من آن اطلاعاتی که از خودم در شبکه‌های اجتماعی پخش شده را دیدم و تقریبا آن را تایید می‌کنم چون بیشتر بخش‌هایی که به ارتباطات من مربوط می‌شود، درست است. من دانشجوی خلیلیان، مدیرعامل سپاهان و همچنین فولادگر نماینده اصفهان بوده‌ام. قرار بود با استاندار اصفهان جلسه‌ای داشته باشم که ایشان تشریف نیاوردند. همچنین از دفتر خلیلیان با من تماس گرفتند که قرار شد دیداری با ایشان داشته باشم. به همین دلیل به نظرم بهتر است که مسوولان درباره این ماجرا صحبت کنند تا خودم. من این موضوع را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.»

 از این متهم پرسیده‌اند که چطور می‌شود با تمام مسوولان اصفهانی و همچنین فدراسیون فوتبال ارتباط داشته باشید؟ که او گفته است: «من نفر شاخصی محسوب نمی‌شوم. خیلی اتفاقی با مسوولان اصفهانی ارتباط دارم. البته در اصفهان همه همدیگر را می‌شناسند. من به واسطه اینکه در ستاد انتخاباتی جناب سردار طلایی بودم و اینکه ساکت رییس ستاد انتخاباتی ایشان بود، با او ارتباط پیدا کردم. همچنین دکتر اسلامیان نیز وقتی قصد داشت در انتخابات اتاق بازرگانی اصفهانی شرکت کند، مرا به‌عنوان رییس ستاد خود معرفی کرد. من سعی می‌کنم به این دوستان مشورت بدهم و آن‌ها نیز به من لطف داشتند. به من در اصفهان لقب استاد جنگ‌های روانی را داده‌اند. من همانطور که گفتم خیلی از اطلاعات آن نامه که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده را تایید می‌کنم و بهتر است برای رسیدن به جواب شما کمی سابقه مرا بررسی کنید. به من هر جا بگویند، برو می‌روم و هر کاری هم بگویند، انجام بده، می‌کنم. من سال گذشته در شورای شهر اصفهان درگیری فیزیکی پیدا کردم و حتی سابقه درگیری لفظی با استاندار را هم دارم، با اینکه کارمند استانداری هستم.»

هواداران تیم تراکتورسازی به محض آنکه نام این فرد همراه با شماره تلفنش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده با شماره او تماس‌هایی داشته‌اند و حتی برخی به وی توهین هم کرده‌اند که متهم این پرونده درباره این ماجرا‌ها می‌گوید: «بله، این درست است. حتی خیلی از دوستان به من می‌گویند که گوشی‌ات را خاموش کن اما من می‌گویم که می‌خواهم جواب همه را بدهم. حتی جواب پیامک‌ها را هم می‌دهم. بگذارید دوستان تخلیه روانی شوند، مگر چه اشکالی دارد.»
 مطرح شدن نام شخصی که خود منکر داشتن ارتباط با اصفهانی‌ها نیست می‌تواند پرونده رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در دقایق پایانی بازی تراکتورسازی- نفت تهران را وارد مرحله تازه‌ای کند. کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اگر می‌خواهد در این راستا به سرنخ‌هایی دست یابد می‌تواند سابقه این فرد و البته حرف‌هایش را که در رسانه‌ها منتشر شده را ملاک قرار دهند. اگر این ادعا که آقای م. م در اعلام نتیجه در ورزشگاه یادگار امام (ره) نقش ایفا کرده صحت داشته باشد، شاید ذهنیت برگزاری دقایق پایانی آن بازی به واقعیت بدل شود.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

برچسب ها:
عصرجهان ؛ تراکتورسازی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*