اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5018
تاریخ انتشار: 1394/03/02 10:25
از کسانی که از طریق تماس تلفنی ،پیامک و پارچه نوشته با ما ابراز همدردی نموده و مرهمی برقلب داغدارمان بوده اند کمال تشکر را داریم .

انا لله و انا الیه راجعون

پیام تقدیر و تشکر خانواده های خوب نژادیان

من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق آن چه را که خداوند بزرگ مقدر می فرماید هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی می گیرد،هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی باشد . هجران ابدی و غم از دست دادن پدر عزیز و سفر کرده ، مرحوم مغفور حاج محمد علی خوب نژادیان هنوز به قلب های مان سنگینی می کند و جز پناه بردن به درگاه الهی چاره ای وجود ندارد . در زندگی آلامی هست که فقط همدلی می تواند از شدت آن بکاهد .

با تقدیم احترام و بدین وسیله کمال احترام و تشکر خود و خانواده ام را از بذل و الطاف مهربانی و حضور پرشور و حماسی همه عزیزان ، سروان ،دوستان ، آشنایان ، اقوام ،ایلات بزرگ کهگیلویه و بویراحمد و سلسله سادات جلیل القدر ، نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی و کسانیکه از شهرها و استانهای همجوار(بوشهر ، فارس، خوزستان و...) با حضور آرامبخش خود با ما ابراز همدردی نموده اند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آوریم .

هم چنین از کسانی که از طریق تماس تلفنی ،پیامک و پارچه نوشته با ما ابراز همدردی نموده و مرهمی برقلب داغدارمان بوده اند کمال تشکر را داریم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می کنیم و سلامتی و بهروزی همه عزیزان را ازدرگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم . شادی روحش فاتحه مع الصلوات با احترام مجدد

                                                                    خانواده های خوب نژادیان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*