اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5044
تاریخ انتشار: 1394/03/03 20:06
کیانی‌زاده:در سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی ضربه‌های جبران ناپذیری به تیم‌های نفتی وارد کرده و قصد داریم با سرعت دادن به این انتقال، هر چه زود‌تر، تیم مورد نظر را مهیای حضور در لیگ بر‌تر کنیم.

عصرجهان:مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان مدنظر ما برای انتقال این امتیاز هستند که در روزهای آینده در خصوص اینکه این تیم به کجا برود تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به بکارگیری سرعت در این تصمیم تاکید کرد: در سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی ضربه‌های جبران ناپذیری به تیم‌های نفتی وارد کرده و قصد داریم با سرعت دادن به این انتقال، هر چه زود‌تر، تیم مورد نظر را مهیای حضور در لیگ بر‌تر کنیم.

کیانی‌زاده در رابطه با اینکه گفته می‌شود تیم فولاد نوین قطعا به آبادان خواهد رفت، خاطرنشان کرد: آبادان زیرساخت‌های مناسبی برای حضور در لیگ بر‌تر دارد و تیم نفت آبادان نیز یکی از گزینه‌های اصلی برای انتقال تیم فولاد نوین خواهد بود، اما نفت مسجدسلیمان نیز دیگر گزینه ما برای انتقال است که در جلسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد موارد را بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

 

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*