اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5060
تاریخ انتشار: 1394/03/04 16:29
یک روزنامه اسپانیایی ادعا کرده است که رئیس باشگاه رئال مادرید امشب (دوشنبه) خبر برکناری سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها را تأیید خواهد کرد

عصرجهان-سایت اینترنتی نشریه آس چاپ مادرید امروز (دوشنبه) نوشت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید امشب یک نشست خبری برگزار خواهد کرد و در جمع خبرنگاران شایعه‌ای که چندی است به سوژه داغ رسانه‌های اروپایی تبدیل شده یعنی اخراج کارلو آنچلوتی را تأیید می‌‌کند.

رئال‌مادرید فصل جاری را بدون کسب حتی یک جام به پایان رسانده و همین موضوع سبب شده است که برکناری کارلتو، کسی که فصل گذشته به انتظار ۱۲ ساله کهکشانی‌ها برای کسب دسمیا (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) پایان داد، ‌ محتمل به نظر برسد. از رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی و اونای امری، سرمربی سویا به عنوان گزینه‌های محتمل جانشینی او نام برده شود.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی شنبه شب رئال‌مادرید برابر ختافه در هفته آخر لالیگا گفت که آینده او در رئال در فاصله روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری مشخص می‌شود و ظاهراً پرس امشب می‌خواهد تکلیف سرمربی ایتالیایی تیمش را مشخص کند.

نشریه آس نوشته است که با وجود حمایت علنی کریستیانو رونالدو، بر‌ترین بازیکن رئال‌مادرید از ابقای کارلتو، فلورنتینو پرس نمی‌خواهد یک فصل دیگر به سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن اعتماد کند. این نشریه سفر امروز آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید را هم دلیلی دیگر برای محتمل بودن برکناری آنچلوتی دانسته است. گفته می‌‌شود که هدف نایب‌رئیس میلان از سفر به پایتخت اسپانیا متقاعد کردن آنچلوتی برای بازگشت به میلان است؛ کسی که بعد از بازی تیمش برابر ختافه گفت یا در رئال‌مادرید می‌‌ماند یا یک سال به استراحت خواهد پرداخت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*