اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5062
تاریخ انتشار: 1394/03/04 16:53
شب گذشته سوم خرداد ماه جشن تقدیر از قهرمانان رشته کاراته در آبادان و سالن ورزشی ولیعصر(عج) با حضور بزرگان و مسئولین شهری و ورزشکاران و خانواده های آنان و علاقمندان به ورزش برگزار شد.

عصرجهان:مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی و با حضور ادیبی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان و سعدون زاده نماینده  آبادان در مجلس راس ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شد ، جشن که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران همراه بود که با اجرای حرکات نمایشی کاراته بانوان و آقایان و شکستن اجسام سخت به اوج نشاط خود رسید.
بنا به همین گزارش،رییس اداره ورزش و جوانان در حاشیه این همایش در سالن ولیعصر آبادان، به خبرنگاران گفت: این همایش برای بالا بردن انگیزه ورزشکاران و همچنین تکرار موفقیت‌های کاراته بازان آبادانی انجام شد.
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: پنج هیات ورزشی آبادان از قهرمانان خود تجلیل کرده‌اند و هیات کاراته نیز ششمین هیاتی است که از قهرمانان خود تجلیل کرد.
ورزش کاراته قدمت زیادی در ورزش آبادان دارد و استعداد‌ها و دوستداران زیادی در این شهرستان دارد.برای برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان آبادان و هیات کاراته اعتباراتی اختصاص دادند.

در پایان مراسم از ورزشکاران قهرمان رشته کاراته در سطوح ملی و بین المللی و پیشکسوتان و مربیان با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل  بعمل آمد.

همایش  قهرمانان کاراته آبادان (2) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (3) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (1) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (8) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (5) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (7) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (4) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (10) همایش  قهرمانان کاراته آبادان (6)

مرجع:اداره ورزش و جوانان آبادان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*