اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5064
تاریخ انتشار: 1394/03/04 16:40
به گزارش پلیس آرکانزاس در "لیتل راک" آمریکا بنیانگذاران یک کلینیک درمانی که به بیش از 30فقره تعرض وسوءاستفاده جنسی از دختران و زنان جوان بیماری که تحت درمان قرار میگرفتد را انجام داده بودند، پس از استعفا از سمت خود دستگیر شدند.
به گزارش عصرجهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دوبنیان گذار کلینیک درمانی در شهر «لیتل راک» در ایالت آرکانزاس آمریکا پس از فاش شدن هویت اصلی‌شان در ارتکاب با تعرض و سوءاستفاده جنسی از جانب دو قربانی خود از میان ۳۰ تن از قربانیان به اتهام سوءاستفاده غیر اخلاقی، تجاوز و شکنجه دختران و زنان جوان بیمار، دستگیر شدند.

فردا محسنی///خارجی

 
بنا بر این گزارش «جاش داگر» بیش از ۳۰ نوجوان دختر و پسر را پس از مراجعه به این کلینیک به منظور درمان شدن بی‌شرمانه مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داد. 
 
 «جاش داگر» با حضور به عنوان یک مدرس از مرکز آموزش عمومی در کلینیک درمانی دختران جوان را برای رسیدن به اهداف شیطانی خود انتخاب می‌کرد. پیش‌تر گروه درمانی این کلینیک از پیشنهاد وی به منظور آموزش عمومی مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته بود.

فردا محسنی///خارجی
 
داگر در سال ۱۹۶۱ با همکاری دوست وشریک خود «بیل گا ثراد» توانست با تجهیزات لازم این کلینیک را افتتاح کند. 
 
از سال ۲۰۱۴ «جاش داگر» و شریکش «گاثراد» در اتهام با تعرض به دختران جوانی که در کلینیکی که آنرا ساخته بودند تحت تعقیب قرار گرفته بودند که به دلیل نبودن مدارک کافی هر بار پس از دستگیر شدن تبرئه می‌شدند.
 
این مرکز درمانی، آموزشی، در «لیتل راک»، آرکانزاس، که ارائه دهنده خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی است پس از رسوایی مربوط به بنیانگذاران آن مورد انتقاد بسیاری از جمله وزارت بهداشت و درمان مراکز آموزشی در آرکانزاس قرار گرفته است.

فردا محسنی///خارجی
 
با وجود شکایت‌هایی مبنی بر تعرض جنسی و کودک آزاری و سوءاستفاده غیر اخلاقی این دو متهم اصلی پرونده با انکار تمامی اتهامات وارده تظاهر به بیگناهی می‌کردند. 
 
تحقیقات پلیس که با اولین گزارش در مارس ۲۰۱۴ آغاز شده بود حاکی از آن بود که متهمین هیچ گونه آثاری را پس از ارتکاب جرم به جا نمی‌گذاشتند. که همین امر موجب بالا رفتن حساسیت هر چه بیشتر در این پرونده و همچنین هوشیاری هر چه بیشتر کارآگا‌هان پلیس در این پرونده شد. 
 
به گزارش پلیس «لیتل راک» از سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶، شکایت‌هایی مبنی بر تعرض و کودک آزاری این دو متهم «جاش داگر» وشریکش «گاثراد» در ارتباط با ۳۰ تن از دختران و زنان جوانی که در این مرکز بستری می‌شدند وجود دارد.

سوء استفاده جنسی از دختران بیمار در حالت بیهوشی/ پایان اعمال بی‌شرمانه دو شریک مظلوم‌نما + تصاویر
 
 پلیس بر این باور است که این دو متهم زمانی که قربانیان خود در بیهوشی ناشی از مصرف مسکن‌های قوی بسر می‌بردند، آنان را مورد تعرض جنسی و سوءاستفاده‌های غیر اخلاقی قرار می‌دادند. 
 
اما پس از بالا رفتن تعداد شکایت‌ها از این دو به ظاهر مدرس بهداشتی که به صورت داوطلبانه در این کلینیک درمانی آموزشی خدمت می‌کردند موجب رسانه‌ای شدن این موضوع تلخ شد که همین امر استعفای دو شربک شیاد را در بر داشت. 
 
به گفته پلیس، پیدا شدن دو شاهد پس از رسانه‌ای شدن این پرونده جای هیچ گونه تردیدی را برای پلیس به منظور دستگیری آنان در اسرع وقت باقی نگذاشت و به محض استعفای آنان پلیس با حضور به موقع خود توانست قبل از متواری شدن این دو مرد، آنان را دستگیر کند. 
 
به گفته دو شاهد اصلی که نامشان در خبرگزاری‌ها به منظور حفظ موارد امنیتی فاش نشده آنان پس از مصرف دارو در حالی که هنوز کامل بیهوش نشده بودند آنچه در پیرامون آنان می‌گذشت را به خوبی به یاد داشتند و اظهارات آنان پرده از جنایات این دو متهم «جاش داگر» وشریکش «گاثراد» شد. 
 
اکنون هردوی آن‌ها متهم به تعرض و کودک آزاری به بیش از ۳۰ تن از دختران زیر سن قانونی و زنان جوان هستند. 
 
جزییات بیشتری در خصوص این پرونده هنوز منتشر نشده و محاکمه آنان پس از تکمیل شدن پرونده که مستلزم تحقیقات بیشتر توسط پلیس است در دادگاه عمومی لیتل راک در آرکانزاس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*