اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5109
تاریخ انتشار: 1394/03/08 11:15
سرلشکر فیروزآبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر دزفول نمی ایستاد، جنگ به نفع صدام تمام می شد و خبری از خوزستان اسلامی نبود، گفت: مردم دزفول با مقاومت خود موشک های رژیم بعثی را خوار کردند.

به گزارش عصرجهان، سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز ملی مقاومت مردم شریف و دلاور دزفول در مراسمی که در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان با حضور مقامات کشوری و لشکری استانی و شهری و امت شهید پرور و مقاوم دزفول برگزار شده بود با ذکر خاطراتی از حضور مردم دزفول در زمان هشت سال دفاع مقدس پرداخت

فیروزآبادی سپس با بیان خاطره ای از شهید سرلشکر سوداگر گفت:شهید سوداگر وقتی مسئول اطلاعات عملیات در جبهه بود، دنبال شناسایی راهی برای ورود به بستان بود. هر روز می رفت و بر می گشت و راهی پیدا نمی کرد، یک روز که از بررسی منطقه برگشت و خوابید در خواب دید که حضرت مولا به او فرمودند برای ورود به بستان باید از زیر پل اقدام کنید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: اگر دزفولی ها مقاومت نمی کردند و اگر دزفول نمی ایستاد، جنگ به نفع صدام تمام می شد و خبری از خوزستان اسلامی نبود. مقاومت دزفول و برکت حکمت محمد و آل محمد(ص) و مراجع و مجتهدینی که در برخی زمان ها به چهل مجتهد در یک زمان در دزفول می‌رسید، کار را به اینجا رساند که مردم دزفول با موشک ها زندگی کردند، مردم دزفول موشک ها را خوار کردند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*