اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5158
تاریخ انتشار: 1394/03/11 21:45
مهرام موفق شد در هفتمین دیدار فینال و آن هم در اوقات اضافه قهرمان لیگ حرفه ای بسکتبال شود.
عصرجهان: این مسابقه بین دو تیم دانشگاه آزاد و مهرام هفتمین دیدار این دو تیم بود که به طرز عجیبی در دقایق قانونی با نتیجه 77 ـ 77 به پایان رسید. این مسابقه در زمین دانشگاه آزاد و حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر برگزار می‌ شد و سالن حکیمیه دانشگاه آزاد از هیجان حتی یک لحظه ساکت نبود.

در این مسابقه ابتدا دانشگاه آزاد از حریف پیش افتاد اما مهرام در کوارتر دوم و سوم نتیجه را به سود خود کرد اما دانشگاه آزاد در کوارتر چهارم بازگشتی فوق العاده به مسابقه داشت و توانست به طرز معجزه آسایی امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

این مسابقه به وقت اضافه رفت و در حالیکه مهرام ستاره هایش را بخاطر انجام پنج خطا در ترکیب خود نمی دید موفق شد در نهایت با نتیجه 95 بر 92 پیروز شود و جام قهرمانی لیگ حرفه ای را از آن خود کند.

مهرام با این پیروزی مقابل پدیده تازه بسکتبال ایران جایگاه خود را به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران حفظ کرده است. قرمزپوشان مهرام که در سالن دانشگاه آزاد جشن قهرمانی برگزار کردند، این عنوان را مدیون ستاره های جوان خود هستند. نکته جالب حضور محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و معاونت ورزش دانشگاه آزاد بود که به همراه تیم همیشگی اش در سالن تشویق شد. او جوایز قهرمانی را در کنار دیگران به اعضای تیم مهرام اهدا کرد.





 

 

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*