اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5204
تاریخ انتشار: 1394/03/14 23:57
جک وارنر، نایب رئیس اسبق فیفا در مصاحبه با تلویزیون دولتی ترینیداد و توباگو تهدید به افشای همه اسرار فیفا کرد.

به گزارش عصرجهان به نقل از ورزش سه، وارنر که سال 2011 از سمت خود برکنار شده بود، چهارشنبه گذشته توسط پلیس به اتهام فساد مالی بازداشت شد اما پس از مدتی به قید وثیقه آزاد شد. او یکی از 14 نفر اعضای بلندپایه فیفاست که در لیست قرمز اینترپل قرار دارد و اتهامات زیادی به وی وارد شده است.

وارنر که با تلویزیون دولتی ترینیداد صحبت می کرد گفت:" حالا زمان افشای همه اسرار و حقایق رسیده است و می خواهم همه چیزهایی را که می دانم بگویم. متاسفم که پیش از این چنین نکردم. می دانم که ممکن است خطرمرگ مرا تهدید کند و جانم به خطر خواهد افتاد اما مشکلی نیست. وقتی بهمن به راه می افتد دیگر نمی توان جلوی ان را گرفت.

30 سال در عضویت فیفا بودم و حالا به اندازه کافی از آن و بلاتر دور شده ام. سال 2011 به او توصیه کردم که از ریاست فیفا کناره گیری کند اما قبول نکرد. بلاتر شخصیت بی وجدانی دارد.من به شخصه اتهامات مربوط به رشوه گیری را رد می کنم و این مسائل مستقیما به خود بلاتر مربوطند.فیفا حتی در انتخابات ریاست جمهوری ترینیداد و توباگو هم دخالت کرده است."

این اظهارت تنها دو روز پس از استعفای بلاتر از پست ریاست فیفا بیان می شوند.ساعاتی پیش نیز چاک بلیزر، رئیس سابق فدراسیون فوتبال آمریکا، به موارد رشوه گیری در فیفا اعتراف کرد و اعترافات وارنر نیز می تواند اوضاع را برای بلاتر بسیار وخیم تر از گذشته کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*