اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5210
تاریخ انتشار: 1394/03/15 20:15
کی روش امروز برای چند بار در زمان تغییر برنامه های خود، بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و با آنها صحبت کرد.

به گزارش عصرجهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از تعطیلی یک روز کادر فنی به بازیکنان، از امروز تمرینات تیم ملی دوباره آعاز شد.
از پیش از ساعت 16 ملی پوشان در هتل محل اقامت تیم ملی خود را به کادر فنی معرفی کردند. علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ملی پوش تیم نفت بعد از حضور در فینال جام حذفی امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند. قاسم حدادی فرد هم به دلیل اینکه بعد از دیدار برابر نفت به کادر فنی تیم ملی اعلام کرده  شرایط خوبی نداشته برای این اردو توسط سرمربی تیم ملی آزاد شد.
مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم تیانجین چین نیز امروز خود را به کادر فنی معرفی کرد. او امروز بنا به صلاحدید کار فنی استراحت کرد تا از فردا به تمرینات اضافه شود.
کی روش امروز برای چند بار در زمان تغییر برنامه های خود، بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و با آنها صحبت کرد.
در ادامه حضور مربیان بر سر تمرینات تیم ملی، امرور محمد خاکپور، سرمربی تیم المپیک ایران به همراه محمدرضا مهدوی  در تمرین تیم ملی حاضر شد و تمرینات کارلوس کی روش را از نزدیک تماشا کرد. او نکات مورد نظرش را نیز از این تمرین یادداشت کرد.
چهار دروازه بان تیم ملی که با اضافه شدن بیرانوند کامل شده اند امروز در غیاب دن گاسپار زیر نظر مهدی حیدری تمرین کردند. دن گاسپار به دلیل درگذشت پدر همسرش چند روز در تمرینات حضور ندارد.
بخش اصلی تمرین امروز تیم ملی بازی درون تیمی بین شش دروازه کوچک بین دو تیم سفید و قرمزپوش بود. این بازی بسیار جدی با انگیزه بالایی بین بازیکنان به انجام رسید و سرمربی تیم ملی هم هر وقت نکته ای می دید با صحبت کردن با بازیکنان موارد را به بازیکنان انتقال می داد.
سرانجام این تمرین بعد از 90 دقیقه سخت در ساعت 19:30 با سرد کردن بازیکنان به پایان رسید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*