اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5218
تاریخ انتشار: 1394/03/16 07:57
رافائل بنیتس درباره احتمال جدایی کریستیانو رونالدو گفت: به عقیده من رونالدو ستاره کلیدی رئال مادرید است و به عنوان مربی رئال مادرید دوست ندارم این بازیکن بزرگ را از دست بدهم.

به گزارش عصرجهان، رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی و جدید رئال مادرید از همین حالا به دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد است. او درباره حضور در تیم رئال مادرید گفت: من یک مربی ایده‌آل برای تیم‌های جوان هستم و سال‌های زیادی با بازیکنان جوان کار کرده‌ام و درک می کنم که شرایط چگونه است. مسئولیت اصلی من در تیم نخست است اما به این معنی نیست که توجهی به تیم‌های جوانان و پایه نخواهم داشت. من گفتگویی با زیدان داشتم و مطمئنم که رابطه خوبی با هم خواهیم داشت اما باید روی تیم اصلی تمرکز کنم. روز گذشته من برخی از بازیکنان جوان تیم دوم را دیدم و اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند سعی خواهم کرد به آنها کمک کنم اما با زیدان هماهنگ خواهم بود.

رافائل بنیتس درباره احتمال جدایی کریستیانو رونالدو گفت: به عقیده من رونالدو ستاره کلیدی رئال مادرید است و به عنوان مربی رئال مادرید دوست ندارم این بازیکن بزرگ را از دست بدهم. البته همیشه شفاف و راحت حرف زده‌ام و دلیلی ندارد برای جلب رضایت رونالدو حرف اصلی خودم را بر زبان نیاورم. رونالدوی بدون حاشیه را دوست دارم و دلم نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهم.

بنیتس درباره خریدهای احتمالی رئال مادرید گفت: حقیقت این است که به غیر از نام 5 بازیکن از تیم دوم رئال مادرید و سه بازیکن جوان از ناپولی هیچ اسم دیگری به فلورنتینو پرس نداده‌ام و اگر خرید یا فروشی در راه است با هماهنگی من انجام خواهد شود. در کل نیازی به خرید بازیکن جدید نمی‌بینم و تیم را در بهترین شرایط ارزیابی می‌کنم.

باشگاه رئال مادرید روز گذشته هر گونه مذاکره برای جذب مارکو وراتی را رد کرد ولی همچنان این بازیکن در کنار ده‌خیا از اهداف رئال مادرید در تابستان هستند.
منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*