اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53169
تاریخ انتشار: 1395/06/11 00:59
جلسه تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شادگان با حضور معاون فرماندار شادگان و معاونت توسعه مدیریت اداره کل برگزارشد

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،با صدور حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان سرپرست نمایندگی جدید میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شادگان منصوب شد.
بنا به گزارش دریافتی با صدور این حکم عبدالله آلبوخنفر به عنوان سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شادگان  منصوب و از زحمات ناظم ثبوتی  سرپرست سابق تقدیر شد.
گزارش دریافتی حاکی ازآنست که آئین تودیع و معارفه با حضور نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان، دکتر کاویانی معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و هئیت همراه  در محل فرمانداری شادگان برگزارشد.


نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه فرهنگی گردشگری، صنایع دستی و... اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن تالاب بین المللی شادگان و  صنایع دستی بسیار زیبا و متنوع از ظرفیت بالایی جهت جذب گردشگر و توریست برخوردار است.
معاون فرماندار شادگان در ادامه  بر ضرورت رفع نواقص اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان تاکید کرد و گفت : انتظار می رود اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان  در خصوص احداث ساختمان جدید و همچنین مجهز نمودن اداره میراث فرهنگی این شهرستان و تامین نیروی مورد نیاز، تبدیل وضعیت دفتر نمایندگی به اداره مستقل، کاوش و حفاری مناطق تاریخی شادگان، ثبت آثار تاریخی شادگان ،  احداث موزه مردم شناسی ، احداث بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی، احداث مرکز آموزشی صنایع دستی و ساماندهی وتکمیل ایستگاههای گردشگری صراخیه و رگبه  اقدام نمایند.


گفتنی است:  در این جلسه کاویانی معاون مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اظهار داشت درصورتیکه مکان مناسب تهیه شود در اسرع وقت ممکن موزه مردم شناسی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد
معاون فرماندار شادگان و معاون مدیرکل  در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش 32 ماهه  ناظم ثبوتی رئیس سابق، برای رئیس جدید در راستای انجام مسئولیت محوله آرزوی توفیق نمودند.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*