اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53190
تاریخ انتشار: 1395/06/13 13:31
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداران قلعه رئیسی و دیشموک برای طرح گازرسانی درون شهری آماده شوند.

به گزارش عصر جهان/ عدل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در چاروسا با بیان اینکه مسئولین باید قدر فرصت‌ها را بدانند اظهار داشت: همه ما باید شاکر باشیم که توفیق خدمت رسانی زیر چتر ولایت فقیه به مردم پیدا کرده ایم و برای خدمت به مردم نباید فرصت را از دست داد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید فضای را برای کارکردن مهیا کنیم، توسعه ذهنی و فکری در جامعه به وجود بیاوریم و برای درست کردن کارها فارغ از هرگونه باند و جناحی و کنار گذاشتن کدورت‌ها و سوء ظن‌ها کارها را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل مردم قلعه رئیسی و دیشموک گازرسانی است افزود: مردم چاروسا، دیشموک و حوزه دشمن زیاری سال‌هاست که از نعمت گاز برخوردار نبودند که در ماه گذشته با توفیق الهی عملیات لوله‌گذاری این پروژه شروع شد.

هاشمی تاکید کرد: با انتخاب و شروع به کار چند پیمانکار در قسمت‌های مختلف این طرح پیش‌بینی می‌شود طرح گازرسانی به دو بخش چاروسا، دیشموک، منطقه دشمن زیاری و روستاهای مسیر تا 18 ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.

نماینده چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با توجه به حضور خود در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تلاش خواهم کرد وضعیت گازرسانی به مناطق چاروسا و دیشموک و مناطق ممبی و سرآسیاب بهمئی را به صورت جد پیگیری کنیم که وقفه‌ای در پروژه گازرسانی به چاروسا نباشد.

وی با بیان اینکه انشعاباتی در روستاهای مسیر گازرسانی چاروسا و دیشموک نصب خواهیم کرد اضافه کرد: برای اینکه مردم روستاهای مسیر هم به صورت سریع از گازرسانی به این مناطق همزمان استفاده کنند انشعاباتی در طول مسیر در دشمن زیاری، جاورده، قلعه رئیسی، فارتاق و دیشموک نصب خواهیم کرد.

هاشمی با اعلام آمادگی از سوی شهرداران قلعه رئیسی و دیشموک برای اجرای طرح درون شهری برای علمک گذاری این شهرها عنوان کرد: شهرداران قلعه رئیسی و دیشموک نسبت به گازرسانی به این مناطق باید کار کنده‌کاری و اجرای طرح درون شهری را به عهده بگیرند و نسبت به گازرسانی به درون شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک با اعتباری که به این موضوع اختصاص می یابد نسبت به اجرای طرح اقدام کنند.

هاشمی پور افزود: برای تسریع در انجام این طرح بزرگ کار اجرای شبکه‌های توزیع گاز و انشعابات داخلی در دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک هم‌زمان با اجرای خط اصلی انتقال گاز اجرا می‌شود.

منبع/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*