اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53237
تاریخ انتشار: 1395/06/19 18:50
رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر خبر داد:
.

عصرجهان-رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در حاشیه دیدار با اصحاب رسانه گفت: شهرداری شوشتر به صورت غیرقانونی برخی از املاک اداره آموزش و پرورش را به سود خود تغییر کاربری داده است .
احمد شهرانی افزود: املاک تغییر کاربری داده شده دارای کاربری آموزشی و متعلق به اداره آموزش و پرورش شوشتر بوده که شهرداری شوشتر در اقدامی غیرقانونی این املاک را به تجاری تبدیل نموده است .
وی خاطرنشان نمود: تنها در یک نمونه شهرداری شوشتر در یک تخلف گسترده ، یک ملک واقع در ضلع جنوبی میدان غدیر ( کمیته سوخت ) را که متعلق به اداره آموزش و پرورش شوشتر بوده است را به صورت غیرقانونی از آموزشی به تجاری تغییر کاربری داده و فروخته است .
شهرانی از یک تخلف دیگر در شهرداری شوشتر خبرداد و گفت: شهرداری شوشتر که مطابق قانون موظف است 3 درصد از عوارضات سالیانه خود را به اداره آموزش و پرورش واریز نماید ، مبلغ 70 میلیون تومان از سالیان گذشته بدهکار بوده و پرداخت ننموده است .
احمد شهرانی افزود: اداره آموزش و پرورش شوشتر از تخلفات غیرقانونی و تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش توسط شهرداری به دادگاه شکایت نموده است .
رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر گفت: متاسفانه حتی شورای شهر شوشتر نیز حاضر به همکاری با اداره آموزش و پرورش نیست و این در حالی است که تاکنون چند بار از شورای شهر خواسته بودیم که جلساتی را برگزار نماییم/پیک شوشتر

برچسب ها:
شوشتر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*