اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5325
تاریخ انتشار: 1394/03/22 22:58
سرمربیان تیم های ذوب آهن اصفهان، نفت تهران و فوتسال تأسیسات دریایی تهران به عنوان برترین مربیان سال و لیگ برتر انتخاب شدند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان (asrjahan.ir)

 در گردهمایی بزرگ تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران که در اراک و به همت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده است، برترین مربیان سال انتخاب شدند.

در این مراسم یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد اما به دلیل غیبت در این جلسه نتوانست جایزه خود را دریافت کند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران هم که در لیگ برتر توانست نتایج درخشانی با تیمش بگیرد و تا آستانه قهرمانی هم پیش رفت، به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انتخاب شد. سرمربی نفت هم نتوانست خود را به این مراسم برساند.

حسین فرکی هم که به دلیل کسالت نتوانست به این مراسم بیاید، پس از ارتباط تلفنی به عنوان مربی ویژه انتخاب شد که توانست دو سال پیاپی تیم‌های فولاد و سپاهان را به قهرمانی برساند.

کوروش موسوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین که قهرمانی در لیگ دسته اول را با تیمش تجربه کرد، بهترین مربی لیگ دسته اول انتخاب شد.

در لیگ دسته دوم، سعید سپهوند از تیم خیبر خرم آباد، در لیگ دسته سوم جواد مقدسی از مقاومت تهران به عنوان برترین انتخاب شدند. آمنه محمودی از استان قزوین بهترین مربی فوتسال در بخش بانوان انتخاب شد، عنوان بهترین مربی برتر فوتبال بانوان به مرضیه جعفری از کرمان رسید و شادی مهینی هم از استان گلستان بهترین مربی پایه در بخش بانوان بود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران هم که توانست با این تیم به قهرمانی برسد، بهترین مربی سال فوتسال شد.

منبع:تسنیم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*