اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53257
تاریخ انتشار: 1395/06/20 23:23
در هفته پنجم لیگ برتر اتفاق افتاد؛
گرچه این تساوی چندان به کار قرمزپوشان خوزستانی نیامد،اما فولاد سازان با ارائه بازی هماهنگ و تهاجمی هواداران فوتبالی دیار کارون را به آینده و کسب نتایج بهتر امیدوار نمودند

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)
فولاد خوزستان 2...سایپا تهران 2
در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس و از هفته ی پنجم این مسابقات دو تیم صنعتی فولاد خوزستان و سایپا تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدارهم رفتند و در روزی که نماینده شایسته خوزستان با برتری محسوس خود در جریان هر دو نیمه این بازی مستحق نخستین برد این فصل بود اما در نهایت با رویش چهارگلی که از سوی بازیکنان دو تیم رد و بدل شد در پایان این مسابقه مهیج و دیدنی تساوی 2بر2 و تقسیم امتیازات توسط دو تیم به ثبت رسید.
گرچه این تساوی چندان به کار قرمزپوشان خوزستانی  نیامد،وشاگردان سعداوی در این دیدار خانگی هم در ثانیه های پایانی بازی دستشان از پیروزی کوتاه شد، اما با ارائه بازی هماهنگ و تهاجمی از سوی بازیکنان این تیم، هواداران فوتبالی دیار کارون را به آینده و کسب نتایج بهتر امیدوار نمودند.


*گلها:ساسان انصاری(74)عبداله ناصری(2-90)فولادخوزستانمسعودحسن زاده(24)مهدی ترابی(7-90)سایپا
*اخطاریها:حمیدبوحمدان،اسماعیل شریفات،میلادپاک پرور،سروش سعیدی(فولادخوزستان)جونیرلوپز(سایپا)
*داور:احمدصالحی
*چهارچوب رقابت:هفته پنجم لیگ برترفوتبال
*محل برگزاری:ورزشگاه غدیراهواز
*روزبرگزاری:شنبه 21-امرداد95
*ساعت برگزاری:18:50پسین
*ترکیب فولادخوزستان:مهردادطهماسبی،ساسان انصاری، مهردادجماعتی،سروش سعیدی،میلادپاک پرور(68)بهرام رشیدفرخی،ماتیاس چاگو،اسماعیل شریفات(71عبداله ناصری) ،حمیدبوحمدان،محمودمطلق زاده (87هادی حبیبی نژاد)،یوسف وکیا
*سرمربی:نعیم سعداوی
*ترکیب سایپا تهران:آله ساندروفلیپ(56حامدفلاح زاده)علی زینالی،مهدی بدرلو ،سعید لطفی ،غلامرضارضایی(69علی قلی زاده)جونیرلوپز،سجادمشکل پور، مسعود حسن زاده ،ابراهیم صادقی (81سیامک کورشی)مهدی ترابی،امیدخالدی
*سرمربی:حسین فرکی
*جریان گلها:
*دقیقه 24در حالیکه تیم فولادنبض بازی را در اختیار داشت ،تیم میهمان بواسطه تیزهوشی مهدی ترابی بر روی پاس عالی وی به یار هم دسته اش مسعود حسن زاده را صاحب موقعیت مناسب گلزنی کرد که این مهاجم جوان با یک بغل پای فنی قفل دروازه فولادسازان را باز کرد و نخستین گل بازی را برای سایپا به ثمررساند.
*دقیقه 74فولاد برای جبران مافات مزد حملات خود را گرفت و در پی دفع ناقص فلاح زاده و آشفتگی خط دفاعی حریف توسط  ساسان انصاری بازیکن با تجربه اش به گل تساوی دست یافت
*دقیقه 2-90عبداله ناصری بازیکن تعویضی سعداوی که بجای شریفات به میدان فراخوانده شده بود بر روی یکی از حرکات تند و تیز خود راه دروازه ی سایپا را به قصد گلزنی در پیش گرفت که بواسطه خروج نامطمئن گلر جوان تیم میهمان دومین گل فولادسازان را به ثمر رساند تا هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر راغرق در شادی سازد.
*دقیقه 7-90مهدی ترابی بازیکن ملی پوش سایپا و سازنده گل نخست تیمش بروی یکی از فرارهای منحصربه فرد خودودرپی غفلت خط دفاعی قرمز پوشان خوزستانی که همه چیزراتمام شده فرض وخیالشان از بابت پیروزی تیمشان راحت بود عبور کرد و با یک ضربه ی دقیق دروازه میزبان را فرو ریخت تا نتیجه بازی را به تساوی کشاند.


*دقایق حساس بازی:
*دقیقه 7شلیک سنگین مطلق زاده از کنار دروازه تیم میهمان بی نتیجه عبورکرد.
*دقیقه 8ساسان انصاری با شوتی محکم در محوطه جریمه تیم حریف، گلرخارجی سایپا را به واکنش واداشت که یک ضربه کرنربه سود میزبان منظور گردید.
*دقیقه 10شلیک سنگین شریفات با واکنش دیدنی فلیپ دروازه بان سایپا همراه شد.
*دقیقه 12شوت ترابی با برخورد به بازیکن تیم میزبان منجربه یک ضربه کرنر برای سایپا شد.
*دقیقه 13ارسال ضربه ی کرنر ترابی در دهانه دروازه طهماسبی بدون استفاده مهاجمان سفیدپوش سایپا هدر رفت
*دقیقه14شلیک ایستگاهی چاگو با ضربه ی سرایوب والی سرگروه قرمزپو شان همراه اما در نهایت در آغوش دروازه بان تیم میهمان آرام گرفت
*دقیقه 19کار تیمی فولادی ها توسط شریفات و پاس عالی وی انصاری پاک پرور را در موقعیت مناسب گلزنی قرارداد اما تعلل وی باعث شد این فرصت خوب برای تیم میزبان از دست برود
*دقیقه 19کارتیمی فولادی ها توسط شریفات و پاس عالی وی به انصاری ،پاک پرور را درموقعیت مناسب گلزنی در محوطه جریمه سایپا قرارداد اما تعلل وی باعث شد این فرصت خوب برای تیم میزبان از دست برود
*دقیقه 20بوحمدان با شارژ ترابی از سوی صالحی قاضی میدان به عنوان نخستین بازیکن اخطاری میدان با کارت زرد مواجه شد.
*دقیقه 24در حالیکه تیم فولاد نبض بازی را در اختیارداشت ،تیم میهمان بواسطه تیزهوشی مهدی ترابی بر روی پاس عالی وی به یار همدسته اش مسعودحسن زاده را صاحب موقعیت مناسب گلزنی کرد که این مهاجم جوان با یک بغل پای فنی قفل دروازه فولادسازان را بازکرد و نخستین گل بازی را برای سایپا به ثمررساند.
*دقیقه 31نخستین توقف فنی بازی توسط  داور این دیدار به منظور استراحت بازیکنان دو تیم در نظرگرفته شد.
*دقیقه 40شریفات با خطا بر روی ترابی دومین بازیکن فولادسازان بود که باکارت  زرد داور مسابقه جریمه شد
*دقیقه 3-45شلیک از راه دور بوحمدان با واکنش فلیپ گلرسایپا بی اثر ماند.
*دقایق 50تا53آله ساندرو فلیپ گلر سفیدپوشان تهرانی سه  ضربه ی پی در پی فولادسازان را به شایستگی دفع کرد.اما در آخرین موقعیت  قبل از مصدومیتش توپ را از روی خط  و زیر طاق دروازه سایپا به کرنر فرستاد و مانع فروریختن دروازه تیمش شد
*دقیقه 56 وقتی فلیپ نتوانست با وجود مصدومیت به بازی ادامه دهد فرکی( حامدفلاح) را بجای وی در چهارچوب دروازه تیمش به میدان فراخواند.
**دقیقه 59شلیک وکیا با واکنش فلاح تازه وارد همراه و به کرن رتبدیل گردید.
*میلاد پاک پرور سومین بازیکن قرمزپوشان بود که با کارت زرد داور مواجه شد.
*دقیقه 68سعداوی برای تغییر آهنگ بازی پاک پرور را از زمین بیرون کشید و بهرام رشید فرخی را به میدان فراخواند.
*دقیقه69حسین فرکی هم غلامرضا رضایی از زمین بیرون کشید و علی قلی زاده جوان را به میدان فرستاد.
**دقیقه 71سعداوی شریفات کهنه کاررا بیرون کشید و بجای وی عبداله ناصری به میدان فراخواند
*دقیقه73ضربه ایستگاهی جماعتی با برخورد به دیواره دفاعی حریف به کرنر تبدیل شد.
*دقیقه73شلیک جماعتی بافاصله کمی ازبالای دروازه سایپاعبورکرد.
*دقیقه 74فولاد برای جبران مافات مزد حملات خود را گرفت و در پی دفع ناقص فلاح زاده و آشفتگی خط دفاعی حریف توسط  ساسان انصاری بازیکن با تجربه اش به گل تساوی دست یافت
*دقیقه 77توقف فنی دوم بازی توسط صالحی قاضی این دیداربا واکنش بازیکنان و نیمکت فولادسازان روبروشد.
*دقیقه81صادقی سرگروه  باتجربه سایپا به تشخیص فرکی جای خود را به سیامک کورشی داد.
*دقیقه 87هادی حبیبی نژاد به عنوان آخرین بازیکن تعویضی این مسابقه بجای محمود مطلق زاده در ترکیب فولاد به کار گرفته شد.
*دقیقه 89جونیورلوپز تنها بازیکن تیم میهمان بود که باکارت زرد داورمواجه شد.
*دقایق 90تا92حامد فلاح سه بار با واکنش های خود مانع فروپاشی دروازه سایپا شد که یک بارهم دیرک دروازه منجی وی برای بازشدن دروازه اش گردید.
*دقیقه 2-90عبداله ناصری بازیکن تعویضی سعداوی که بجای شریفات به میدان فراخوانده شده بود برروی یکی از حرکات تند و تیزخود راه دروازه ی سایپا را به قصد گلزنی در پیش گرفت که بواسطه خروج نامطمئن گلرجوان تیم میهمان دومین گل فولادسازان را به ثمر رساند تا هواداران حاضردر ورزشگاه غدیر راغرق در شادی سازد.
*دقیقه 7-90مهدی ترابی بازیکن ملی پوش سایپا و سازنده گل نخست تیمش بروی یکی از فرارهای منحصربه فرد خود و در پی غفلت خط  دفاعی قرمز پوشان خوزستانی که همه چیز را تمام شده فرض و خیالشان از بابت پیروزی تیمشان راحت بودعبور کرد و با یک ضربه ی دقیق دروازه میزبان را فرو ریخت تا نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
*دقیقه8-90نام سروش سعیدی بعنوان آخرین بازیکن اخطاری این بازی به ثبت رسید.
*سرانجام پس ازاحتساب 9دقیقه وقت تلف شده صالحی قاضی این مسابقه در سوت خود به علامت پایان این دیدارمهیج که  با تساوی دو بردو خاتمه یافت دمید.



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


سعداوی
|
Iran
|
1395/06/21 00:34
  +0

  -0
پاسخ
از عملکرد تک تک بازیکنان راضی هستیم
سعداوی: ما مستحق سه امتیاز بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:بازیکنان سایپا بسیار باکیفیت هستند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در یک بازی داشته باشند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: نوع تمرین‌ها و عملکرد بازیکنان‌مان نوید روزهای خوب را می‌دهد. خوشحالم مقابل استاد خودم حسین فرکی که تجارب بسیاری دارد و البته تیم آن‌ها که از بازیکنان باتجربه زیادی بهره می‌برد، یک بازی خوب و یک طرفه به نمایش گذاشتیم.
وی ادامه داد:بازیکنان سایپا بسیار باکیفیت هستند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در یک بازی داشته باشند. با این حال ما به خاطر اشتباهات فردی خودمان یک امتیاز را به حریف دادیم اما با این حال از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.
وی در واکنش به این مسئله که استفاده از ایوب والی و سروش سعیدی برای اولین بار در این بازی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ایوب والی و سروش سعیدی خوب بودند و این نشان می‌دهد ما کار خودمان را انجام دادیم و زحمات‌مان را کشیدیم. سایپا تیمی بود که در هر بازی موقعیت‌های زیادی را مقابل تیم‌های دیگر داشت و نتایج خوبی هم گرفته بود، اما مقابل تیم ما آنچنان خوب نبودند. نمی‌گویم که برنامه نداشتند، چون با برنامه به بازی آمده بودند، اما نتوانستند برنامه‌های خود را اجرا کنند. به‌نظر من خیلی سخت است مقابل تیم حسین فرکی که باتجربه است، تیم خوبی دارد و با این مهره‌هایی که در اختیار داشت، یک بر صفر عقب باشی و این چنین نتیجه را برگردانی. به‌نظرم اگر کمی صبور باشیم و بازیکنان ما هم عملکرد خودشان را داشته باشند، روزهای خوب رقم می‌خورد.سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکن خارجی جذب کند یا نه، گفت: ما ضعیف نیستیم، اما نیاز به تقویت داریم. در همین چارچوب بازیکن خارجی مدنظرمان داشتیم و مذاکره انجام دادیم، اما اعلام کردند که حضورش در هاله‌ای از ابهام است و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.سعداوی درباره عملکرد ساسان انصاری که از پرسپولیس دوباره به فولاد بازگشت، اظهار داشت: او برای بازگشت به فولاد انگیزه لازم را داشت و یکی از بازیکنان تأثیرگذار در کنار بقیه بازیکنان بود. او در کنار تمام بازیکنان خوب بود. از خط دفاعی شروع کنیم تا به بالا تک تک بازیکنان خوب بودند. شما سعیدی را هم مثال زدید که به‌نظرم خیلی فشار و استرس داشت و روز آخر نقل‌وانتقالات کار او جور شد. با این شرایط از عملکرد او و تک تک بازیکنان راضی هستیم، اما همان‌طور که گفتم از نتیجه راضی نیستیم. ما مستحق سه امتیاز بودیم.
فولادی
|
Iran
|
1395/06/21 00:34
  +0

  -0
پاسخ
هفته پنجم لیگ برتر؛
3 امتیازی که دقیقه 97 از دست فولاد پرید!

تیم فولاد خوزستان در روز درخشش بازیکنان خط حمله خود و درحالی که چند دقیقه با اولین پیروزی فصل فاصله داشت، با بدشانسی 3 امتیاز را از دست داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ابتدای این بازی که در ورزشگاه غدیر برگزار شد، ابتدا سایپا با گل حسن زاده (23) از فولاد پیش افتاد اما در ادامه قرمزها با ضربات انصاری (74) و ناصری (90) از سایپا پیش افتادند اما در حالی که ورزشگاه مشغول شادی بود مهدی ترابی با ضربه ای از درون محوطه جریمه در دقیقه 7+90 بازی را به تساوی کشاند.
در این دیدار انصاری، جماعتی، بوحمدان، وکیا، شریفات، چاگو و دیگر بازیکنان این تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی شانس با آنها یار نبود.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*