اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53260
تاریخ انتشار: 1395/06/21 11:59
سردار واهبی زاده فرمانده سابق گردان "یا رسول" با خانواده های شهید باقر جانکیان،شهید بارانی، علی فتح داستان و شهید محمد داستان، شهید محمد علی درستان،شهید رضا امینی،شهید سید فرج الله هاشمی،شهیدان سید خداداد و عیدی عبادیفر دیدار نمودند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
سردار واهبی زاده فرمانده گردان "یا رسول" در هشت سال دفاع مقدس و تنی چند از همرزمانش به اتفاق پرسنل بنیاد شهید و امورایثارگران از خانواده ای شهیدان گردان یا رسول در شهرستان بهمئی دیدار نمودند.
سردار واهبی زاده ضمن دیدار با خانواده های شهید باقر جانکیان(باقریان)،شهیدان بارانی و علی فتح داستان و شهید محمد داستان، شهید محمد علی درستان،شهید رضا امینی،شهید سید فرج الله هاشمی،شهیدان سید خداداد و عیدی عبادیفر بیان داشتند دیدار از خانواده شهدا فرهنگ سازی و نوعی یاداوری نام شهید در جامعه است لذا شهدا به ما عزت و آبرو دادند و امروز وظیفه ملت ایران است که با حضور در تمامی صحنه های مختلف پاسدار خون شهدا و آرمان های نظام باشیم.
فرمانده سابق گردان "یا رسول" در ادامه خاطرنشان کردند اکنون آرامش جامعه و اقتدار نظام اسلامی مدیون جانفشانی شهدا و استقامت خانواده شهداست لذا از مسئولین می خواهیم تا در جهت رفع مشکلات و معضلات پیش روی این عزیزان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند و چنانچه بخواهند از این مشکلات بی تفاوت بگذرند مرتکب گناه و خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی می شوند.
 این یادگارگرانقدر دفاع مقدس در پایان از والدین شهدا خواستند تا از صمیم قلب و خالصانه جهت پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلامتی مقام معظم رهبری ملتمسانه دعا نمایند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*