اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53283
تاریخ انتشار: 1395/06/22 22:30
عصر امروز با حضور جامعه ورزش ایذه اولین خانه تخصصی کشتی و ووشو در ایذه افتتاح شد

فیروز بیگلری/عصر جهان
عصر امروز با حضور جامعه ورزش ایذه اولین خانه تخصصی کشتی و ووشو در ایذه افتتاح شد
در این مراسم که پیشکسوتان رشته مختلف ورزشی و علاقمندان به ورزش حضور داشتند هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه شهرستان نیاز مبرمی به احداث اینچنین فضاهای ورزشی می باشد افزود: با توجه به اینکه  امروزه یکی خودکشی در بین جوانان ایذه یکی از مهمترین معضلات در سطح شهرستان ایذه می باشد بی شک احداث مکان های ورزشی اگر از ساخت مدرسه و مسجد ثواب بیشتری نداشته باشد یقینا کمتر هم نخواهد بود.


حاتمی گفت: نبودن مکان های تفریحی گردشگری و رفاهی در سطح شهرستان ساخت مکان های ورزشی کمک شایانی در جهت رفع معضلات اجتماعی خواهد کرد
هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان از حضور پرشور جامعه ورزش اعم از پیشکسوتان نامی ورزش ایذه و پهلوان رضا اسدپور و مجید داوودی موسس خانه تخصصی کشتی و ووشو ،خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.


در ادامه مجید داوودی یکی از موسسین خانه تخصصی کشتی و ووشو شهرستان ایذه ضمن تشکر از حضور اهالی ورزش ایذه در این مراسم گفت: امیدوارم با ساخت اولین خانه کشتی در خوزستان گام بلندی در راستای پیشرفت کشتی و ووشو ایذه برداریم.
داوودی گفت : ساخت این خانه تخصصی کشتی و ووشو بیش از 700 میلیون ریال هزینه در بر داشت انشالله ورزشکاران بتوانند از این مکان به خوبی استفاده کنند.

برچسب ها:
ووشو ؛ ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


کوراوند
|
Iran
|
1395/07/07 17:59
  +0

  -0
پاسخ
ایذه بیشترین مکانهای گردشگری خوزستان رو در خود دارد لکن به سبب نداشتن مسئولانی که در خدمت عموم باشند این مکانها فاقد زیر بناههای اساسی از جمله جاده مناسب میباشند بیشتر مسئولان بسبب ناآگاهی و داشتن دید قبیله گرایانه در حد کارمندی خنثی بیشتر نیستند.... ای کاش منطقه گردشگری زمستانه دشت کوه سفید ی جاده آسفالت ساده داشته باشد... ای کاش برای دسترسی به دشت سوسن. با اینهمه روستا و جمعیت یک تونل 500متری احداث شود...ای کاش جاده ای مناسب برای ساحل دریاچه شهید عباسپور و دلی آبشار ایجاد شود...و....

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*