اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53284
تاریخ انتشار: 1395/06/22 22:37
سید علی محمد بزرگواری:
همه آن هایی که در مرکز ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی دارند سر و ته یک کرباسند چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در یاداشت تلگرامی به مناسبت عید سعید قربان اینگونه نوشت:
همه آن هایی که در مرکز ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی دارند سر و ته یک کرباسند چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است و تنها کسی که آن ها را خوب شناخته و حاضر نیست در میدان آن ها بازی کند دکتر احمدی نژاد است.
گرچه بسیاری معقدند اصولگرایان و اصلاح طلبان مرکز با هم نسبت فامیلی دارند و در واقع هم اینگونه است اما این موضوع از زبان سید علی محمد بزرگواری یکی از نمایندگان سابق  اصولگرا آن هم با ادبیات خاص خود عنوان شد
متن پیام تلگرامی سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ به شرح زیر است:
 با نمایندگان محترم ادوار و همکاران عزیز دیروز و آینده ان شاءالله سلام علیکم عید قربان مبارک باد .
همه آن هایی که در مرکز ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی دارند سر و ته یک کرباسند چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است .
ما شهرستانی ها را که با دلی ساده و عملی صادقانه برای دفاع از ولایت و رهبری و خط رهبری و امام از آن ها حمایت می کنیم فقط به عنوان سیاهی لشکر قبول دارند
تنها کسی که آن ها را خوب شناخته دکتر احمدی نژاد است که حاضر نیست در میدان آن ها بازی کند ما حد اقل پس از دو دوره نمایندگی باید این ها مخصوصا آن هایی که ادعای اصولگرایی را دارند شناخته باشیم  .
و باید این سادگی و صداقت خود را فقط هزینه راه امام و رهبری نماییم و گوش به دهان رهبری باشیم البته توقع داریم که برادران سپاهی فقط این مرکز نشینان را رصد نکنند بلکه دلسوزان شهرستانی را که عاشقانه از نظام و رهبری دفاع می کنند بیشتر رصد نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان


طرفدار قبلی
|
Iran
|
1395/06/23 00:20
  +0

  -0
پاسخ
این چه پیامی است جانا.ازکی احمدی نژاد را پذیرفتی رهرو ان است که اهسته وپیوسته رود..
احمدی‌نژاد
|
Iran
|
1395/06/23 01:03
  +0

  -0
پاسخ
مانعی برای تایید صلاحیت احمدی‌نژاد وجود ندارد
اصولگرایان از ابتدا رویکرد کینه‌ورزانه به احمدی‌نژاد داشتند / احمدی‌نژاد هرگز به اصولگرایان اتکا نداشت و وام‌دار آن‌ها نیست/ اصولگرایان از احمدی‌نژاد سهم می‌خواستند و احمدی‌نژاد اهل سهم دادن نبود/ مانعی برای تایید صلاحیت احمدی‌نژاد وجود ندارد
سیدمحمدجوادابطحی، نماینده مجلس دهم و از حامیان محمود احمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: آقای احمدی نژاد تا زمانی که احساس تکلیف نکند به عرصه انتخابات ورود نخواهند داشت.
نماینده مردم خمینی شهر در مجالس هشتم و دهم در ادامه این مطلب افزود: ایشان شرایط را می سنجند و اگر واقعا سمت و سوی اقدامات دولت و مطالبات مردن به نحوی باشد که احساس کنند برای شکستن برخی بن بست ها و رویکردها که متاسفانه در دولت اعتدال به نوعی عقب نشینی از گفتمان انقلاب و امام تلقی می شود، حضور ایشان ضروری است، به عرصه انتخابات ورود پیدا می کنند.احمدی نژاد برای احیای گفتمان امام (ره) کاندیدا می شود
ابطحی در ادامه با بیان اینکه احمدی نژاد هرگز به اصولگرایان اتکا نداشت گفت: در سال 84 شاخه های مهم اصولگرایان از ایشان حمایت نکردند و در دوره نهم و دهم هم مخالفت های آشکاری با ایشان داشتند.
وی ادامه داد: در سال 88 در عمل اصولگرایان در بن بست قرار گرفتند و چاره ای جز حمایت از احمدی نژاد نداشتند ، چرا که همه نظرسنجی ها از بدنه جوان و ولایتمداران نشان می داد که قدرت رای آوری احمدی نژاد از همه بیشتر است.
این نماینده مجلس تاکید کرد:اصولگرایان می دانستند احمدی نژاد رای دارد بنابراین خود را منتسب به او کردند.
تشکل های اصولگرایی در دولت اول احمدی نژاد وزرایی را به وی تحمیل کردند/ اصولگرایان از ابتدا رویکرد کینه ورزانه به احمدی نژاد داشتند
ابطحی در تشریح روابط احمدی نژاد و اصولگرایان در دوره نخست ریاست جمهوری وی و دولت نهم گفت: اصولگرایان از ابتدا رویکرد کینه ورزی به احمدی نژاد داشتند و از ابتدا او را رییس جمهور شایسته نظام اسلامی تلقی نمی کردند.
وی در پاسخ به این سوال که بسیاری از اصولگرایان به دلیل نزدیکان ایشان به خصوص اسفندیار رحیم مشایی از وی فاصله گرفتند، گفت: اصلا این بحث ها مطرح نبود، سال 84 که اصلا بحث های مشایی مطرح نبود اما آن ها از همان سال 84 همین رویکرد را داشتند.
اصولگرایان از ابتدای دولت نهم از احمدی نژاد سهم خواهی کردند/آن ها از ابتدا احمدی نژاد را مهره حلقه خود نمی دانستند
این نماینده مجلس تصریح کرد: در دوره نهم هم اصولگرایان، از جامعه اسلامی مهندسین تا موتلفه وزرایی را به احمدی نژاد تحمیل کردند و سهم خواهی کردند و ایشان نیز با رویکرد تعامل شروع کرد که به مرور زمان همین وزرا فاصله گرفتند.
وی با بیان اینکه از ابتدا اصولگرایان احمدی نژاد را مهره جدا از حلقه خود می دانستند، خاطر نشان کرد: در دوره دهم ریاست جمهوری نیز مشخص بود که تنها کسی که می توانست رای بیاورد احمدی نژاد است پس خود را به او منتسب کردند.
اغلب اصولگرایان روحانی را به احمدی نژاد ترجیح می دهند
وی در تشریح دلایل اختلافات اصولگرایان و احمدی نژاد گفت: به دلیل این که در بسیاری از امور به سهم خواهی های آن ها جواب نداد و در بسیاری امور با آن ها مشورت نمی کرد.
رهبری بعد از موضوعی که به عنوان 11 روز خانه نشینی عنوان می شود هم از احمدی نژاد حمایت کردند/ اصولگرایان از موضوعی کوچک و عادی جنجال یازده روز خانه نشینی را درست کردند.
ابطحی در پاسخ به این سوال که بسیاری از اصولگرایان بعد از ماجرای 11 روز خانه نشینی از احمدی نژاد فاصله گرفتند گفت: نه واقعیت امر این است که موضوع به این شکل نبود و از اساس 11 روز خانه نشینی مساله ای نبود.
وی ادامه داد: خود آقای مصلحی بعد از 11 روز خانه نشینی گفت من به احمدی نژاد نمره 20 می دهم و مقام معظم رهبری نیز بعد از همان ایام در سخنرانی اشاره کردند که عده ای به خاطر مسائل جزئی چه جار و جنجالی درست کردند و همان زمان هم رهبر از ایشان حمایت می کردند.
اصولگرایان از احمدی نژاد سهم می خواستند و احمدی نژاد اهل سهم دادن نبود
این نماینده مجلس تاکید کرد: مساله اصلی ماجرای خانه نشینی نیست ، اصولگرایان از احمدی نژاد سهم می خواستند و و ایشان اهل سهم دادن به کسی نبود.
وی در خصوص مباحث مربوط به تایید صلاحیت احمدی نژاد گفت: معتقدم با توجه به مسائلی که درباره آقای احمدی نژاد عنوان شده و پیگیری هایی که دوستان انجام دادند و به مساله ای برخورد نکردند و مشخص شد بسیاری از مسائلی که در مورد ایشان مطرح می شود تخریب بوده است ، مانعی برای تایید صلاحیت ایشان وجود ندارد
قباحت داره
|
Iran
|
1395/06/24 14:05
  +0

  -0
پاسخ
یعنی چی این حرف ( از ناف به زیر به هم وصلند )!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است .
رضا
|
Iran
|
1395/06/24 19:47
  +0

  -0
پاسخ
ادبیات خوبی بکار نبرده اید عیب شما اصول گرایان این است که خود را ولی نعمت مردم می دانید وهمیشه برای اینکه شاخص و مورد توجه قرار گیرید از الفاظ نا زیبا استفاده می کنید که این هنر نیست.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*