اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53373
تاریخ انتشار: 1395/06/27 16:38
هوشنگ شیرمردی با 13 رأی بر صندلی ریاست شورای شهر اهواز تکیه زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، ظهر امروز پس از گذشت چند هفته و به دنبال اعلام ضرب‌الاجل فرماندار اهواز به منظور تعیین هیات رئیسه شورای شهر اهواز سرانجام هوشنگ شیرمردی با 13 رأی  بر صندلی ریاست شورای شهر اهواز تکیه زد
بنا به گزارش دریافتی آخرین انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز در حالی آغاز شد که  اعضا در آخرین سال حضور خود در شورا همچنان از اختلافات مابین خود دست برنداشته‌اند.
حجت مظفری و غلامرضا سبزعلی به منظور کاهش اختلافات و تعیین تکلیف هیات رئیسه شورای شهر به فرماندار پیشنهاد کردند ظرف دو ساعت به صورت غیر علنی برای انتخاب هیات رئیسه اقدام کنند که با مخالفت فرماندار مواجه شد.
در ادامه ناجی سواری، حجت مظفری و غلامرضا سبزعلی به منظور مخالفت با انتخابات جلسه شورای شهر را ترک کردند و چون با عدم همراهی دیگر مواجه شدند مجبور به بازگشت به صحن شورا شدند.
در نهایت به صورتی قانونی برای کاندیدای ریاست شورا رای گیری شد که در نتیجه هوشنگ شیرمردی با 13 رأی رئیس شورای شهر اهواز شد و علی ناصری با 11 رای نایب رئیس، زیبا صالح‌پور با 11 رأی منشی اول، جمشید سلحشور با 13 رای منشی دوم، عاشور سواری با 15 رای خزانه‌دار و آذر زمان‌پور با 14 رای سخنگوی شورا شهر اهواز شد
شایان ذکر است در طی روز های گذشته که انتخابات هیات رئیسه شورا های شهر برگزار گردید افراد مشروحه زیر انتخاب شدند
شورای شهر مسجدسلیمان:
رئیس: حسن کاظمی نیا
نائب رئیس:سهراب یوسفی شیخ رباط
شورای شهر بندر ماهشهر
رئیس: نعمت‌الله قنواتی
نائب رئیس: مینا افشون
شورای شهر بندر امام
رئیس: مهدی فلاحی
نائب رئیس: حسین عبیداوی
شورای شهر رامهرمز
رئیس: سیما کمایی
نائب رئیس: احمد پیروز
شورای شهر چمران شهرستان ماهشهر
رئیس: مهناز کعیان‌حسینی
نائب رئیس: صادق صباحی‌مقدم

/فارس

برچسب ها:
اهواز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*