اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5338
تاریخ انتشار: 1394/03/23 15:42
خطاب به مسئولین شهر مسجد سلیمان:
حسین عالی محمد به منظور کسب افتخاری دیگر آماده سفر به کشور امارات است. او از مسئولین شهر مسجد سلیمان انتظار حمایت دارد.حمايت هاي شما موجب دلگرمی عالی محمدی و سایر جوانان این مرز و بوم است. آستين همت بالا بزنيد تا بار ديگر نام ایران و مسجد سلیمان بر زبان ها جاری گردد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان (asrjahan.ir)

وقتی نام حسین عالی محمدی را سرچ نمائی به ناگاه اسم وی را در سر تیتر اکثر سایت ها و مطبوعات معتبر ملی و محلی می بینید و بر خود به عنوان یک مسجد سلیمانی می بالید.

حسین عالی محمدی مردی از تبار بختیاری و از دیار زاگرس، کسی است که با حرکات پا به توپ خود هزاران نفر را به وجد می آورد و ساعت ها آنان را مجذوب کارهای اعجاب انگیز خود می نماید.

حسین عالی محمدی  در کار خود به آن اندازه از تبحر رسیده است که از بلاد خارجه، میل به دیدن هنر نمائی او را دارند.

اين روزها این فزرند دیار زاگرس به منظور برافراشتن پرچم ايران بر بلندای برج العرب بار سفر به کشور امارات را بست.

به همین بهانه پریسا طاهری گزارشگر پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، به دیدار حسين عالي محمدی،جوان برومند زاگرس نشین رفت. تا از خود و گلایه هایش بیشتر بگوید. و شاید در این بین مسئولان از سنگینی بار سفر او کم نمایند.

او به زبان ساده می گوید:حسين عالي محمدی، ساكن مسجدسليمان هستم. در خانواده ی متوسطی به گذران زندگی می پردازم. وقتي از ركورد هايش مي پرسم با همان لحن محجوبش مي گويد: اولین بار کارم را از بچگی و در کنار تیم بومی شهرمان نفتون آغاز نمودم، اولین رکوردم، زدن 23 هزار روپای و هد بود.

 وی در ادامه به برخی دیگر از رکورد هایش در بازی با توپ اشاره می نماید:مسافت اصفهان به شاهین شهر- فتح کوه صفه اصفهان با زدن رو پائی در حضور مردم اصفهان - عبور از یکی از بزرگترین پل هوای کشور با توپ تنیس - فتح برج میلاد با رو پائی در کمترین مدت زمانی – طی نمودن مسافت مرقد شاه عبدالعظیم در شهر ری تا مرقد حضرت امام  خميني"ره" با رو پائی  و هد-

وی اینگونه سخنانش را به پایان می رساند:از شروع بازی تیم نفت تا آخرین بازی نفت در کنار تیم نفت بودم  و اکنون برای فتح برج العرب عازم کشور اماراتم.

اما حسين عالي محمدي دلگير است چرا که از سفر به فرانسه و فتح برج ایفل به دلیل نداشتن منابع مالی باز ماند. و تامین شخصی هزینه های سفر به امارات و فتح برج العرب سنگین است او چشم امید به حمایت عملی نه شعاری مسولین شهر و استانش را دارد.

و در پايان سخني با مسئولين شهرمسجدسلیمان

جناب آقایان فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس، مدیرعامل نفت و گاز،شهردار........ حسین عالی محمدی به منظور کسب افتخاری دیگر آماده سفر به کشور امارات است. او از شما انتظار حمایت دارد.حمايت هاي شما موجب دلگرمی عالی محمدی و سایر جوانان این مرز و بوم است. آستين همت بالا بزنيد تا بار ديگر نام ایران و مسجد سلیمان  بر زبان ها جاری گردد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*