اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53381
تاریخ انتشار: 1395/06/28 13:37
فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی بندرماهشهر از کشف 23 فقره سرقت در بندرماهشهر خبر داد

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان، ماموران نیروی انتظامی ماهشهر، در کلانتریها به همراه پلیس های تخصصی با انجام اقدامات پلیسی 8 سارق حرفه ای را در سطح شهرستان شناسایی و در محل مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ جلیل زبیدی افزود: متهمان پس از دستگیری و در بازجویهای فنی پلیسی به 23 سرقت از قبیل موتورسیکلت ، سیم برق ، تلفن همراه، وسایل داخل و قطعات خودرویی اعتراف کردند.


زبیدی همچنین در اعلام خبری دیگر بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر ، در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان ، 6 سارق حرفه ای را که در شهرستان مبادرت به انواع سرقت از قبیل موتورسیکلت ، سیم برق، کابل مخابراتی ، وسایل داخل خودرو و قطعات خودرو، منزل و اماکن خصوصی ، و کیف قاپی می نمودند را شناسایی و در محل مخفیگاهشان با هماهنگی مقام قضایی دستگیر نمودند. این مقام قضایی افزود: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به 11 فقره سرقت اعتراف نمود که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.
سرهنگ زبیدی در پایان با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات تابستان و در فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی ، از طرح های ویزه ترافیکی و انتظامی در راستای برقراری امنیت و آسایش شهروندان خبر داد و گفت : با استمرار طرح های ارتقای امنیت اجتماعی تا پایان فصل تابستان با هرگونه ناهنجاری های ، برابر قانون برخورد خواهد شد. و از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک و غیر قانونی را در اسرع وقت به تلفن فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*