اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53386
تاریخ انتشار: 1395/06/29 01:12
یاداشت دریافتی از شهرام احمدی/
هوشنگ شیرمردی باید اعتبار از دست رفته شورا را به آن بازگرداند و بار دیگر شهرداری را از یک نهاد سیاسی و ناکارآمد به یک نهاد اجتماعی و خدماتی تبدیل کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با هیچ احدالناسی وارد معامله نشود

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/شهرام احمدی
سرانجام تلاشهای حامیان رییس شورای شهر سابق و شهردار اهواز در باقی ماندن علاسوند بر کرسی صدارت این شورا بی نتیجه ماند و علاسوند به دلیل حمایت بی چون و چرا از سید خلف موسوی صندلی ریاست خود را از دست داد.
اکنون هوشنگ شیرمردی که با رای  اکثریت قابل توجهی از همفکرانش به ریاست شورای شهر رسیده است وارث مطالبات انباشته شده ی افکار  عمومی در حسابرسی از سرنوشت بودجه 3900 میلیاردی شهرداری در سه سال گذشته و سوء مدیریت سید خلف موسوی شده است.
بدون شک هم اکنون انتظار افکار عمومی از  شیرمردی و یارانش در اولین قدم ، معرفی عوامل ناکارامدی شورای  اهواز در مدت گذشته است.
انتظار اصلی افکار عمومی در این سال آخر، استیضاح شهرداری است که سه سال فرصتهای توسعه و پیشرفت شهر اهواز را با  ندانم کاری و سیاسی بازی از بین برد و فرصت سوزی کرد  و  جمع زیادی از مدیران کارآمد را عزل کرده و عده ای را مقام و منصب داد که نه تنها نتوانستند تحولی در شهر اهواز ایجاد کنند بلکه خدمات عمومی در آن را کاهش دادند
هوشنگ شیرمردی باید بتواند خواسته مردم اهواز از شورای شهر،  مبنی بر نظارت وگزارش دهی به افکار عمومی را اجابت کند و ما امیدواریم که بتواند .
هوشنگ شیرمردی باید اعتبار از دست رفته شورا را به آن بازگرداند  و بار دیگر شهرداری را از یک نهاد سیاسی و ناکارآمد به یک نهاد اجتماعی و خدماتی تبدیل کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با هیچ احدالناسی وارد معامله نشود
ناگفته نماند او در این راه تنها نیست و نگارنده او را نماد اعضای معترض در این سه سال دانسته و این موارد مقدور نخواهد بود مگر با همت اکثریت همفکر .
اینک او در یک آزمون سخت قرار گرفته و  فرصت محدودی دارد تا بلکه با عملکرد مثبت خود در این واپسین روزهای دوره چهارساله ، یکبار دیگر اعتماد مردم را جلب نماید.
باید منتظر ماند  و  دید ....
ومن ا.... التوفیق  

  ۹۵/۰۶/۲۸
*شهرام احمدی*


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*