اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53407
تاریخ انتشار: 1395/06/29 15:27
برای حضور در لیگ دسته سوم آماده هستیم
استقلال ملاثانی که یکی از تیم های پرطرفدار شهرستان باوی بوده و در این چند هفته اخیر نشان داده است که در صورت حل مشکلات مالی اش هیچ چیزی سد راه آن نیست.این تیم در ۷بازی تدارکاتی اش به 5پیروزی یک تساوی و یک باخت رسید

عصرجهان-تیم فوتبال استقلال ملاثانی بعد از  3سال حضور در مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاههای کشور، در فصل جدید با بکارگیری ابراهیم اشکش جوان تحصیلکرده خوزستانی به عنوان سرمربی در تکاپوی کسب سهمیه صعود به جمع تیم‌های مرحله دوم این رقابتها و سپس  برای لیگ دویی شدن دور خیز کرده است.
البته طی کردن این مسیر پرفراز و نشیب نیازمند حمایت جدی از کادر فنی جوان و مجموعه مدیریتی این باشگاه قدیمی فوتبال خوزستان می باشد.

استقلال ملاثانی که یکی از تیم های پرطرفدار شهرستان باوی بوده و در این چند هفته اخیر نشان داده است که در صورت حل مشکلات مالی اش هیچ چیزی سد راه آن نیست.

این تیم در ۷بازی تدارکاتی اش به 5پیروزی یک تساوی و یک باخت رسیده که مهمترین آنها پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه اختصاصی این تیم دسته اولی و تساوی با پترو کیان شوشتر و باخت به نفت گاز گچساران .در همین حال ابراهیم اشکش سرمربی توانای استقلال ملاثانی با اشاره به هدف تیمش در فصل 96-95گفت: صعود به لیگ دسته دوم از هدف گذاری مدیران باشگاه است و برای تحقق این مهم تلاش خودرا علی رغم کمبودها و محدودیت‌های مالی انجام داده ایم.

وی افزود:باتوجه به شرایط گروه چهارم و حضور مدعیان و رقیب های هم استانی اما تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به کار خواهیم گرفت.

اشکش تصریح کرد:از شخص آقا عبدالرضا حمیدی ریاست محترم هیات فوتبال باوی که به تنهایی تیم ملاثانی را مورد لطف قرار داد بسیار سپاس گذاریم و از بازیکنان لایق که مطمئنا امسال سال شکوفایی آنها است و کادر مجرب آقایان عباس لطیفی و هادی فرجی همه همدل و متحد به دیدار حریفان می رویم.ما بازیکنان باتعصبی داریم و به طور حتم ازحیثیت فوتبال شهرباوی و استان خوزستان دفاع می کنیم.
وی ضمن تقدیر از حمایت مردم از تیم استقلال ملاثانی اظهار داشت :از همه ی هواداران پر شور استقلال که در سرما و گرما ما را مورد حمایت و لطف خود قرار داده اند تشکر و قدردانی می کنم امیدوارم مثل همیشه پشت تیم خودشان به عنوان مالکان اصلی باشند و انشاا...در پایان فصل جشن صعود را با آنهاخواهیم گرفت و گوشه ای از زحماتشان را  جبران می کنیم.

گفتنی است:استقلال ملاثانی در گروه چهارم مسابقات لیگ دسته سوم با تیمهای پرسپولیس شوش  ،استقلال شوشتر،کیان شهرکرد،نفتون مسجد سلیمان ،استقلال خرمشهر،پرسپولیس برازجان، پیام چغادک بوشهر،ابوذرگچساران،پردیس خرم آباد،ازناجوان شازند اراک،پریزدرود،نماینده اراک و استقلال خرمشهر  هم گروه است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*