اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53476
تاریخ انتشار: 1395/07/02 00:37
از همه اقشار جامعه استدعا دارم برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مدرسه و پیشرفت همه جانبه فرزندانمان از هیچ کوششی نسبت به مساعدت و یاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دریغ نورزند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی؛ در این پیام که به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس صادر شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((ن والقلم و ما یسطرون)) سوگند به قلم و آن چه می نویسد و سپاس و ستایش پروردگار یکتا را که به انسان قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بار دیگر شمیمِ خوشِ ماهِ مهر با همه زیبایی هایش به مشام می رسد و پرچم استمرار پایداری و استقامت از راه جویندگی علم در دستان صدها هزار دانش پژوه ، جلوه خواهد کرد . اندیشه ها با عطر و بوی تازه ای به تکاپو می افتند و زمان با موسیقی کلام دانش آموزان همراه می شود؛ صدای باصلابت زنگ مدرسه شنیده می شود تا خواب واژه ها را ورق بزند، آری پاییز می آید نه با صدای خِش خِش برگ ها که با هیاهوی بچه ها ، با موسیقی گام هایی که ناآگاهی را می کوبند و به نهایت جاده های نور، چشم می دوزند. تقارن شروع سال تحصیلی با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که منبعث از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی می باشد، حلاوت این ماه را دو چندان ساخته است تقارنی که یادآور مجاهدت، سخت کوشی و ایثارگری کسانی است که در همین کلاس ها درس عزّت، شهامت، شجاعت و ولایتمداری آموختند و با دفاع از دین و میهن اسلامی، جانِ خود را فدا کردند و موجب بیداری ملتها و نهضت های آزادی بخش جهان شدند.

در این رستاخیز بزرگ، شایسته است به سرزمین خود ادای احترام کنیم و بگوییم: بهمئی ای سرزمین لحظه های سرخ شهادت، رشادت و غیرت؛ ای سرزمین دلیرمردان و حماسه سازان، زنده بمان که فرزندان دیروز و امروزت زندگی را با پویایی و سرافرازی تو معنا می کنند و هر سال با آغاز مهر، شکوفایی تو و رویش گلواژه های دانایی را به تماشا می نشینند ... اکنون که شاهد بازگشایی مدارس و حضور پرشکوه دانش آموزان و معلمان دلسوز هستیم برآنیم تا در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با سرلوحه قرار دادن «تدبیر» در همه برنامه ها و ایجاد روحیه « امید و نشاط » در فرآیند تعلیم و تربیت ، بیش از پیش در تحقق اهداف آموزش و پرورش بکوشیم . امیدوارم در سال« اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل » با توکل بر خداوند منّان و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، سیاست های پنجگانه وزیر محترم آموزش و پرورش و با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر بتوانیم ، زمینه ساز تحقق پرورش انسان هایی مؤمن، اندیشمند و خلاق باشیم و موجبات سرافرازی و شکوه ایران عزیزمان را فراهم آوریم.

هرچند سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به همّت معلمان ، دانش آموزان، مدیران و والدین گرامی افتخارات فراوانی را در زمینه های مختلف فرهنگی، علمی و اخلاقی بدست آورده است ولی مترصد آن است تا در سال تحصیلی جدید این گامها را بلندتر برداشته و افتخار آفرینی های دانش آموزان در سطوح مختلف، نمود دو چندان پیدا کند. و این امر تنها با همراهی و همدلی معلمان، مدیران، دانش آموزان و والدین محقق خواهد شد .

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید 96-1395 و شروع دلنشین ماهِ مهر، رویش غنچه های علم و دانش، گسترانیدن سفره موفقیت و بهار تعلیم و تربیت را خدمت جامعه فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای محترم صمیمانه تبریک می گویم و از همه اقشار جامعه استدعا دارم برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مدرسه و پیشرفت همه جانبه فرزندانمان از هیچ کوششی نسبت به مساعدت و یاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دریغ نورزند.

توفیق همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم

مسیح دموری نژاد

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهمئی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


جلالی زاده قم
|
Iran
|
1395/07/02 15:15
  +0

  -0
پاسخ
خسته نباشید جناب اقای دموری و همه دست اندرکاران اموزش و پرورش خدا وقت متن بسیار جالبی بود پیام پر مغزی بود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*