اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53479
تاریخ انتشار: 1395/07/02 03:21
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خبر داد
هاشمی‌پور از اختصاص 22 میلیارد برای تأمین آب کشاورزی روستاهای سوق از محل سد مارون خبر داد

عصرجهان-عدل هاشمی‌پور عصر امروز در بازدید از روستاهای کهگیلویه، بهسازی روستاها را از راه‌های جلوگیری از مهاجرت و حاشیه‌نشینی دانست و اظهار داشت: روستاییان سرمایه‌های اصلی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه نخبگان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی که در استان یا در سطح ملی خدمت می‌کنند روستازاده هستند و نباید نسبت به روستا بی‌تفاوت باشند.
هاشمی‌پور تصریح کرد: 300 روستا از حوزه انتخابیه شناسایی شده و مشکلات این تعداد روستا بر اساس برنامه زمانبندی بررسی و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه سه روستای گردشگری در شهرستان چرام ساماندهی می‌شوند، اضافه کرد: در بازدید معاون عمران روستایی بنیاد مسکن نسبت به بهسازی این روستاها قول مساعد داده شد.
هاشمی‌پور از اختصاص 22 میلیارد برای تأمین آب کشاورزی روستاهای سوق از محل سد مارون خبر داد و افزود: در بازدید از روستای چنگلوا تکمیل کارهای باقیمانده و ساماندهی گلزار شهدای این روستا در دستور کار قرار گرفت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: 15 هزار تن قیر سهمیه حوزه انتخابیه از وزارت نفت گرفته شده و طی هفته آینده حواله آن از راه و شهرسازی گرفته و به بنیاد مسکن تحویل داده می‌شود.
وی افزود: با این مقدار قیر می‌توان بخش مهمی از روستاهای چهار شهرستان حوزه انتخابیه را آسفالت کرد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*